Tidlig julefeiring!

God jul! I går ble det en veldig koselig feiring med en god gjeng fra familien. Tror vi ble rundt 12 stykker, og med tre barn ble det ganske mye liv. Men det ble veldig koselig! Siden Per Fredrik var med i går, ga vi gavene til hverandre i går. Jeg har litt av en snill kjæreste, som hadde kjøpt både Diva ring light og ny piercing til meg. Så det var veldig snilt av han! Kan vise dere bilder av alt jeg har fått til jul senere forresten. 

Utover kvelden hentet vi hver vår valp fra valpene som pappa har, og koste med de nesten hele kvelden. Finnes det noe søtere enn en border collie valp? De er så skjønne at jeg får helt vondt i hjertet hver gang vi må sette de inn til moren igjen. Skulle ønske de hadde den størrelsen de har nå for alltid. Da skulle jeg lett hatt en selv!

Søsteren min, interiørbaben som hun er, hadde selvfølgelig pyntet julebordet veldig fint!

Nå skal jeg se Mikkes Jul og kose meg med enda mer godteri!

21 kommentarer

Siste innlegg