Det beste vorspielet for TV3! Del 2!

Da er endelig del 2 av “Det beste vorspielet, julespesial” ute! Syns episodene har blitt veldig morsomme og bra. Så dette er absolutt god juleunderholdning. Må bare le litt når jeg ser meg selv. I flere av scenene ser jeg så sykt sur og misfornøyd ut at det er helt latterlig. Men nå skal det sies at idet vi satt oss ned for å spise middag begynte magesåret mitt og klikke noe helt vilt. Så jeg hadde ekstremt vondt bak ribbena. Og selvfølgelig hadde jeg glemt å ta med piller. Heldigvis kom mamma med piller utover kvelden. Men det tok en del timer før jeg rakk å ringe henne, siden vi filmet hele tiden. Så ja, det er grunnen til at jeg ser litt sur ut under middagen. Haha! 

 

Men ellers var det veldig gøy å spille inn denne episoden. Har blitt ganske godt kjent med både Petter Pilgaard og Iselin Michelsen igjennom denne og forrige episode der Halvor var vert, i tillegg til juleverkstedet. Og jeg må bare si det. Jeg vet de kanskje har litt trashy rykte på seg. Men gud så herlige mennesker! Petter er fantastisk morsom og drar alltid opp stemningen. Iselin er så utrolig søt og koselig, og det finnes ikke noe vondt i henne!

 

8 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg leser bloggen din væææær dag! Stor fan! Elsker bloggen din! Endelig en blogg jeg liker å lese☺️God jul og godt nytt år! Stoor jule klem fra Mia!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg