Satse mer på Youtube?

Endelig helg folkens! I dag startet jeg dagen med et morgenmøte hos Nordic Screens. Vi snakket om youtube, og litt rundt det. Er litt usikker på om jeg skal legge ut videoer oftere eller ikke. På den ene siden er det veldig gøy med youtube, men da må jeg nedpriotere bloggingen litt, og det vil jeg ikke.

Så da blir det litt vanskelig igjen! Men tror nok jeg kommer til å fortsette med video hver onsdag sånn som jeg allerede har. Hva tenker dere egentlig? Vil dere se mer videoer, og færre blogginnlegg, eller omvendt?

Dagens antrekk

Nå skal jeg i alle fall slappe av hjemme hos Per Fredrik. Har nettopp kommet hjem til han, så vi skal slappe av her i kveld. Blir kos! Ha en fin fredag dere og!

57 kommentarer
    1. Begge deler! Hvis du vil komme på topp 10 på blogglisten så MÅ du ikke satse mer på YouTube. Men det er egentlig ditt valg…..
      Du er veldig pen og jeg vil bli som deg!❤️
      Hilsen elleveåring.

    2. Elsker både videoene og blogginnleggene dine!♥ Kos deg sammen med Per Fredrik, dere er så søte sammen♥

    3. Synes det er morsommere med videoer, for da får man mer enn et stille innlegg og bilder som står stille, hvis du skjønner hva jeg mener!

    4. Jeg liker alle blogg innleggene dine. Men jeg hadde syns det hadde vært kult med en video til i uke eller noe ?

    5. Personlig synes jeg du burde satse mer på YouTube! Det er jo noe som vokser enormt fort nå og mener jeg det blir best for din karriere å satse mer på YouTube. Å ha bloggingen på siden er selvfølgelig en lur idé, og du burde aldri slutte å blogge! Men jeg mener at det er best er å gjøre som de store youtuberne å satse på videoer og ha bloggen som et “sideshow” 😃 men jeg støtter deg i uansett hva du måtte velge, er fast leser – og seer på blogg og YouTube og jeg vet du mester uansett hva du måtte velge! 😃

    6. Hei jeg synes at onsdags videoene dine er kjempe kjekke å se på. Elsker bloggen din og håper du lager masse videoer i 2016. 🙂

    7. Du bør satse mer på YouTube! Elsker videoene dine! Og hvis du legger de ut på bloggen får du ganske sikkert flere lesere!

    8. Hei Stina!
      Elsker deg og din blogg og youtubekanalen!!!
      Det er veldig gøy da du vist oss din morgenrutinen!
      Det hadde vært veldig gøy om du viste oss din kvelds-rutine også!!
      Støtter uansett om du velger flere vidioer eller bilder!! Valget er ditt!
      Ps. Jeg syner du og pellek er et fint par!!
      Hilsen en som digger deg!❤️
      #10084;️

    9. Foretrekker definitivt youtube! Synes det er kjempegøy med videoer, sjekker abbonementene mine 20 ganger om dagen, men sjekker bare blogger en gang i uka. Før var det vel motsatt. Youtube begynner å bli større enn blogging i Norge nå snart, virker det som! De fleste jeg kjenner har i hvertfall gått over til å se på youtube fremfor å lese blogger. Men om du liker blogging best, så er jo det viktigst at du gjør det du vil selv! 😀 Forresten, gratulerer så mye med kjæreste! 😀

    10. Jeg liker veldig godt begge deler.. du er kjempe flink til skrive og til å lage videoer.. men får å være helt ærlig så er det mye gøyere å se vidioen din fordi da kan man se deg utenom bilder.. gøy å se deg snakke litt:D hahaa.. du er utrolig flink til å lage videoer så jeg håper du fortsetter <3<3<3

    11. Jeg meine du bør legga ut mer videore på Youtobe. Elsker bloggen din.Men der er kjekkere og sjå på videore dine.

    12. helt klart youtube <3 Jeg følger med på alle videoene dine og blir så inspirert av deg. Det er mye gøyere ås e videoer synest jeg , siden du er en så fantastisk kul person.

    13. Hei Stina!
      Jeg følger jo først og fremst bloggen din, fordi du inspirerer og legger ut bilder og tekster jeg liker å lese! Samtidig er det jo litt ekstra stas når du kommer med onsdagsvideo – så jeg tror jeg kunne “offret en dag med innlegg fra deg” mot at det kommer en videoblogg ekstra i uka i stedenfor! Men det er jo opp til deg! Du er flink til begge deler!
      Stor klem fra Ida

    14. Hei! Digger bloggen! Jeg vil ha mere blogg enn YouTube selv om det er sykt gøy med det, så må du satse på blogging! Husk på hva det var du vant i gullsnuten. Det er derfor du må blogge Stina! Det er det som jobben din det er du har satset mest på disse årene! Jeg syns det er greit med bare video en gang i Uka. Sats på blogging Stina! Det er det jobben din er!!
      Klem<3

    15. Drit kult antrek 🙂 digger den røde buksen og så med høye støvletter så ble det døds kult 🙂 jeg bare elsker stilen din <3<3

    16. Gjør det som er best for ddg! Er fast leser og seer uansett;) heh! Men en ting jeg lurte på, var om du kunne ha litt flere blogginnlegg om skjønnhetstips? Husker du hadde det mye før! Digger deeg!<3

    17. Du er utrolig flink i begge.. Men jeg føler at en video en gang i uken er mest deg.. Det er litt uvant med forandringer.. Men videoene dine er jo inspirerende.. Men elsker å lese bloggen din. Men det er litt gøy å ha en video å glede seg til en gang i uken.. Det er på en måte blogger du er, og youtuber.. Men du må ikke kutte ut bloggingen PGA mer tid til YouTube .. For det er ikke helt deg, vist du skjønner .. Så jeg velger en video hver onsdag. PS: gratulerer med ny kjæreste❤️❤️

    18. Det hadde vert sykt kult om du hadde hatt en til live stream og oftere video❤️❤️Love you❤️❤️

    19. Hei jeg elsker bloggen din!!:)
      Har du en kjæreste?
      Og er du glad i barn sån skjenerelt
      altså ikke som dine egne men sånn
      andres barn? Ps. Vil veldig gjerne
      ha flere youtube videoer.
      Beste blogger!!!

    20. Elsker alt du gjør jeg! Men jeg liker vel egentlig best YouTube for å være dønn ærlig. Men det er ditt valg og jeg håper du tar valget ut i fra hva du liker best!
      Klem❤️

    21. Flere videoer! Elsker når du legger ut videoer. Onsdag er favoritt dagen min for da legger du ut en video!:))

    22. Hei Stina!
      Jeg elsker youtube kanalen din og
      selvfølgelig bloggen din også da!
      Jeg synes du skal satse mer på youtube
      jeg føler at du på en måte får mer
      fram det du skal si enn via et blogg-
      innlegg!! )) Du er veldig pålitelig,
      Som er veldig bra!! ps. Kan du ha en
      night routine video, hadde vært veldig
      fint! # Stina/ beste blogger!! 🙂

    23. Blogging dør ut. Blogging er ikke det samme som det var for 2-4 år siden. Det er bare fakta. Derimot youtube vokser seg større og større. Jeg synes du skal virkelig satse på youtube. Det er mye mer penger å hente der også. Og du når ut til enda flere personer.

    24. Det morsomste med bloggen din er DYI innleggene (hadde vært morsommere med video) dine og vlogsa, så definitivt satsing på video 🙂

    25. Jeg synes en blanding… Jeg elsker bloggen din, og vil at du skal fortsette å blogge hver dag, men kanskje en video på onsdag+annenhver søndag? Husker du har snakket om noe sånt før? Men uansett, jeg støtter deg samme hva du velger:-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg