Ukens spørsmål #87

Jeg har en blogg og jeg bare lurer på hvordan man tjener penger på den? Jeg har hatt bloggen min lenge også nå så jeg på blogg-videoene dine på YouTube også tenkte jeg bare å spørre deg om dette. håper jeg får svar snart. 
– Man kan tjene penger på litt forskjellige måter. Det viktigste er at du først og fremst har en stor leserskare over tid. Har du over 2000 unike i gjennomsnitt hver dag, så kan du begynne å se på det å tjene penger. Men før det blir det ganske vanskelig. Det er flere måter man kan tjene penger. Men noe av det jeg selv gjør er at jeg tjener penger på sidevisninger. Hvis du ser over headeren min er det er banner, det får jeg betalt for at dere skal se. I tillegg jobber med mye med samarbeidspartnere, som jeg reklamerer for og får betaling av. Heldigvis er det Nettavisen / Side2 som ordner alt dette for meg, så jeg slipper å tenke på det selv. 

Elsker bloggen din, og følger med på den nesten vær dag, men lurer på hva som gjør deg mest irritert?
– Hmm.. Det må nok være mennesker som er respektløse. Jeg blir for eksempel veldig irritert når folk kommer for sent. Det er så respektløst å kaste bort andres tid. Så også en video av Ariana Grande da hun var i en donut sjappe forleden, og hun stod og spyttet på maten og slengte dritt til de som jobbet der. Mer respektløs kjerring skal man lete lenge etter. Hjelper fint lite å være kjendis om man oppfører seg sånn. Så ja, mitt svar til ditt spørsmål er folk som er respektløse.  

 

Går du aldri i joggebukse? Du sitter vell ikke hjemme i dongeri og magetopp?
– Hehe! Joda. Jeg går en god del i kosebukse og chill genser. Har vel vist det et par ganger her på bloggen også! 

 

Kan du lage et nytt innlegg om extensionet ditt?
– Akkurat nå har jeg begynt med et nytt hair extension merke, som ikke er fra Locks and bonds. Så jeg vil gjerne teste ut håret litt ordentlig før jeg begynner å skrive om det. Vil vite at det er god kvalitet før jeg anbefaler det videre til dere. 

Du som er så tynn, markert og trent, altså en perfekt kropp i mine øyne, har du en spiseforstyrrelse? Siden du må ha challenger osv der du ikke spiser godteri. Jeg er fult klar over at godteri ikke er sunt hver dag, men å kose seg en gang i blandt er det jo ingenting i veien med.
– Nei, jeg har ingen spiseforstyrrelse. Men jeg er tidenes godteri menneske. Så jeg må være ganske streng med meg selv hvis jeg ikke skal spise godteri hver eneste dag. Aner ikke hva det er, men jeg får helt sykt cravings. Så da er det faktisk bedre å gå helt uten, sånn at søtsuget avtar! Hehe!

 

Hvorfor bruker du løsvipper fremfor vippeextensions? Du kler begge deler altså, men extensions sparer jo veeldig mye tid med tanke på at du bruker vipper hver dag mener jeg!
– Har brukt vippe extensions før. Men jeg likte det ikke. Det så veldig fint ut den første uken, og etter det så det ganske halvveis ut. Så da var det alltid to av tre uker som vippene virkelig ikke var on-point. I tillegg elsker jeg å kunne ta av all sminke og klø meg selv i øynene, og det går ikke om man bruker vippe extensions. Derfor er det mye bedre med løsvipper. Og når det kommer til tid, bruker jeg maks 5-10 min på å sette de på. Så jeg hadde ikke spart så mye tid uansett. 

Fikk en del spørsmål om vipper, om hvordan man setter de på, hvilket lim jeg bruker, osv. Så jeg kommer til å lage en egen video om hvordan man setter på vipper, der jeg forteller alt dere trenger å vite om vipper 🙂

Favoritt Kardashian/Jenner søster?
– Hmm.. Må nok bli Kim da jeg syns hun er penest og virker mest snill og profesjonell. Khloe er så stappfull av injeksjoner i ansiktet, at hun ser helt snål ut. Kourtney virker alltid sur. Kylie virker bare fjern og stappfull av dritt i trynet. Kendall er veldig søt og profesjonell, så hun liker jeg godt! 

 

Var du høy eller lav eller vanlig da du var sånn rundt 12 år? Digger bloggen din! 
– Så koselig å høre at du digger bloggen min! Jeg var ganske midt på treet når det kom til høyde. En god periode var jeg også litt høyere enn mange. Men så sluttet jeg å vokse da jeg var ca 14 år, så da vokste plutselig alle andre fra meg. Hehe! 

 

Kan du tenke deg å få barn?
– Akkurat nå? Nei. Hadde jeg fått barn nå hadde jeg måttet gi opp så mange av de tingene jeg elsker i livet. Om jeg skal ha barn senere i livet, er jeg veldig usikker på. For å være ærlig vil jeg heller være en god tante for tantebarna mine, enn å være en mor selv. 

 

Hvis du skulle hatt kjæledyr, hvilket dyr ville du hatt?
– Det hadde definitivt blitt hund! Jeg elsker hunder og blir så glad av de. Susanne som er en venninne av meg, har to pomerianian, og de er virkelig verdens søteste. Blir helt forelsket i de hver gang jeg er hos henne. I tillegg er jeg veldig glad i Papillon. Så jeg kommer nok til å få meg hund etterhvert, men venter til jeg har et liv som er litt mer rolig.

Kan du lage et slags innlegg der du linker til de 50 mest leste innleggene eller noe? Fant så mange bra innlegg i topp 10 innlegget. 
– Det kan jeg godt gjøre! Skal prøve å få lagd et slikt til uka!

 

Du har jo veldig mye på bloggen din om trening. Men jeg lurer på når du sier at du burde trene så og så mye om det er til en spesiell aldersgruppe? Du sa jo at du ikke var noe spesielt glad i trening før 10 kl. Ca. Så da betyr det at disse treningstipsene er til de litt eldre, eller? Men uansett om treningstipsene er til de litt eldre kommer jeg til å fortsette å lese bloggen din, den er veldig bra.
– Jeg skulle veldig ønske at jeg hadde fått opp øynene for andre treningsmetoder tidligere. Da hadde jeg nok elsket å trene fra ung alder. Men jeg fikk bare lære om trening via skole, og fotball / håndball er ikke noe for meg. Derfor prøver jeg å spre treningsglede til alle som leser bloggen min, uansett alder, så flere kan interessere seg for trening. 

Ikke for å være frekk, men jeg føler du har noe imot religioner og trossamfunn!? 
– Det har jeg ikke! Så lenge folk oppfører seg bra, bidrar til samfunnet, og ikke skader andre, gir jeg blaffen i om de tror på Gud eller en pannekake. Haha! Selv har jeg gått på en privat adventist skole, så jeg vet godt med meg selv at jeg ikke er kristen. Det eneste jeg ikke liker med religioner er at de ofte støter ut menneskegrupper, som for eksempel homofile og at det blir mye rare og strenge regler folk må følge. Men men, folk må få tro på akkurat hva de vil så lenge de oppfører seg. 

 

Trener du da uten hestehale? Har så sykt vurdert extensions men, jeg trener jo, og synes det er digg m håret i topp/hestehale hjemme og sånn. problem!! what2do Btw, jeg elsker bloggen din, du er seriøst dritpen.
– Tnåw, så koselig å høre! Jeg trener som regel uten hestehale ja. Det hender jeg setter noe av håret bakover, men som regel ikke mye. Håret mitt er veldig tungt, så det å ha det i hestehale gjør veldig vondt. I tillegg til at det river i festene. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

52 kommentarer
    1. Har du noe imot å bli mamma? Virker som du virkelig ikke har lyst på noe barn etter dt æ leser!
      Men ellers utenom dette spm, så digge æ selve dæ å du e en utrolig god blogger!

    2. Hei! Jeg ville bare si st de har hatt avstemmning om homofile får hifte seg i kirka å, di fleste sa ja til at dem skal det. Så de har lov å gifte seg i kirka nå 🙂 det er det jeg har hørt da, så vet ikke men 😀 ville bare si det 😀

    3. er det ikke litt unødvendig å slenge dritt om de andre Kardashian/Jenner-søstrene når spørsmålet var om hvilken av de du liker best.
      Ikke hvem du ikke liker + hvorfor…? bare lurer

    4. Hei, Stina! Elsker bloggen din. Men synest uansett du må sjekke fakta før du skriver Kylie Jenner har mye dritt i trynet. Sminke har Kim like mye av, og snakker man om operasjoner så er det bare å søke på Kim Kardashian before and After:) Hun har gjort mye mer med seg selv. Og Kendall har faktisk gjort det samme som Kylie, med tanke på leppeforstørrelse, hehe. Så Kylie er nok ikke noe annerledes enn søstrene sine. Kendall har også operert nesen noe som Kylie ikke har gjort. Og Sophie Elise har gjort mer med seg selv enn Kylie, mener du hun er fullt av dritt også?
      Uansett, elsker bloggen din! Du er kjempepen:)
      – Ida M

    5. Kunne du laget et innlegg om 5 ting du kan ha på lørdagskvelden isteden for godteri?
      Eeeeeeelsker bloggen din! Du er smart, pen og flink! Stå på❤️

    6. Liker veldig godt Kendall, hun er så søt og naturlig. Kylie har endret utseendet så mye at hun ser ut som hun er 30

    7. Hei i 2013 laget du en hårfrisyre video og jeg lurer på om du kan lage en til?
      Du har en veldig fin blogg

    8. Stapp full av drit i tryne? Om folk velger å fikse på seg selv kan du kje kalle det å putte drit i tryne.. Du er faktisk ikke noe bedre selv med falske øyenvipper å hår Stina …

    9. Er det mye press og sånn om mote, sminke og merkeklær i storbyen? Jeg bor på på bygda og her er det ikke slik. Folk går med akkurat hva de vil om det er moteriktig eller ikke. Joggebukse er helt innafor på skolen. Mange bruker heller nesten aldri sminke, bortsett fra på fest. Løsvipper? Extensions? Sjeldent syn. De fleste syns det er latterlig å kjøpe dyre merkeklær eller vesker til ti tusen liksom!!! Så glad jeg bor på bygda – hadde ikke orket det stresset/presset!!!

    10. Hei, jeg elsker bloggen din og synes du er DRIT PEN!!! Jeg lurer på om du kan ha ‘min første’ innlegg, der du forteller om f.eks. din første hjemme fest, første bh osv. Hadde vært så gøy! Stor klem fra meg<3<3

    11. Jeg er 13 år, og har egentlig veldig lyst til å starte å trene fordi jeg ikke er fornøyd med kroppen min..
      Men når jeg starter med det er det bare morsomt den første uka, hvordan klarer du å holde motivasjonen din oppe?

    12. MÅ MAN HA OPEN BRUKER PÅ INSTAGRAM GIVEAWAY?
      DU KAN JO SPØRRE OM Å FØLGE FOR Å SI OM PERSONEN VANT HVIS DEM HAR PRIV!
      TAKK
      -Siri

    13. Veldig rart spørsmål.. Jeg har håret bak øret så og si hele tiden, ser på videobloggene dine at du alltid har håret hengende rett ned hele tiden! Åssen klarer du det? Haha! Føler du aldri for å ta litt av håret bak øret istedet for å gjemme ansiktet med alt det tunge håret?:)

    14. Hvilken fondation bruker du(hvilket merke)? Er det noen spesielle du ville anbefalt, hvis du skulle dømme etter hvilken som lager mist skille fra der du har tatt på fondation og ikke? Du er kjempe pen og en kjempe bra blogger!

    15. Har du fått deg en ny kjæreste? Lurer på det siden du skrev i blogginnlegget “julebord og TV innspilling” at du ikke var singel lengere. Elsker bloggen din og du er sykt pen😍

    16. så nettopp på en video som du lå ut for 3 måneder siden. den var om at du fortalte 2 løgner og den ene var sant. fikk vi egentlig svar på dette og eventuelt hva er svaret?

    17. Hei ,jeg lurer på om hele familien/vennene dine er ateister eller om det bare er du? Har du oppvokst som ateist ? Hvilken relgin hadde du valgt om du måtte tro på noe ?Elske bloggen din btw !

    18. Hei Stina eg liker veeeeldig å lese bloggen diiin!!!!
      – kan du ha trenings video en gang der du trene magen??

    19. Hei Stina!
      Jeg lurer på om du kan legge ut et innleg/video om ting man kan spise i stede for godteri?
      Btw love you and your blogg 2!!!!!!!!!

    20. Hei, Stina! Elsker bloggen din. Men synest uansett du må sjekke fakta før du skriver Kylie Jenner har mye dritt i trynet. Sminke har Kim like mye av, og snakker man om operasjoner så er det bare å søke på Kim Kardashian before and After:) Hun har gjort mye mer med seg selv. Og Kendall har faktisk gjort det samme som Kylie, med tanke på leppeforstørrelse, hehe. Så Kylie er nok ikke noe annerledes enn søstrene sine. Kendall har også operert nesen noe som Kylie ikke har gjort.
      Lurer også da om du tenker at Sophie Elise har fullt av dritt i trynet? Siden hun faktisk har gjort mer med seg selv enn Kylie:)
      Men uansett – du er kjempepen!

    21. Hei, du skrev et innleg om løsvipper fra eBay tidligere, jeg bare lurer på om det er med lim i pakkene? Kunne du ha laget youtube video om hvordan du setter de på?

    22. Det her skrev Lina, det er noe jeg også lurer på: “Er det mye press og sånn om mote, sminke og merkeklær i storbyen? Jeg bor på på bygda og her er det ikke slik. Folk går med akkurat hva de vil om det er moteriktig eller ikke. Joggebukse er helt innafor på skolen. Mange bruker heller nesten aldri sminke, bortsett fra på fest. Løsvipper? Extensions? Sjeldent syn. De fleste syns det er latterlig å kjøpe dyre merkeklær eller vesker til ti tusen liksom!!! Så glad jeg bor på bygda – hadde ikke orket det stresset/presset!!!”

    23. Syns du har blitt skikkelig sløv med blogging de siste ukene. Hva skjer? Kan du svare utfyllende I et eget innlegg?

    24. Hei. Kan du plis sjekke innboksen på instargram? Har et spørsmål til deg, og jeg vet ikke om jeg får tid til å lese gjennom alle spørsmåla på bloggen neste spørsmålsrunde..

    25. Det Ariana Grande gjorde er sefølgelig ikke greit. Hun hadde nettopp fjernet visdomstenner og hadde derfor fått en slags “gass”. Av den “gassen” blir man litt smårar og kan finne på mange rare ting. Hun var respektløs den ene gangen, men alle gjør feil. Jeg ville defor ikke kalt henne for ” en respektløs kjerring”. Men alle kan jo synes hva de vill..

    26. Hvorfor har du ikke laget en sminke-kolleksjons video ennå? Bare lurte og viss du ikke har noen grunn kan du lage det da?

    27. Har lest bloggen din en stund, og har funnet ut at du ikke er så glad i fugler (er livredd selv😂😂) men du bodde jo på en gård med høner, åssen gikk det??

    28. Når du går inn på kommentarfeltet og trykker på bildet av deg også kommer det opp informasjon om deg, hvorfor kommer det da opp at du kommer fra Oslo når du kommer fra Hokksund ❓

    29. Hva gir man til kjæresten sin når man ikke har vert sammen så lenge, men vi skal gi gave? Vi går i 8,klasse…

    30. Har du en kjæreste? Har du noen tips til hvordan man kan få en kjæreste?
      Elsker deg og bloggen din!👍

    31. Elsker bloggen din <3<3
      Jeg bare lurte på om du kunne lage en video på sånn sirka en time der du gjøre en treningsøkt for magen. Med oppvarming, selve mage treningen og tøying. Hvor du liksom sier nå skal vi gjøre f.eks 10 stykker så gjør du sånn at vi kan gjøre det samtidig som deg når vi ser på videoen. Gjerne en så bra trenings økt at man blir støl og ser resultater. (vis man spiser sundt i tilegg da)

    32. har Du kjæreste og har du noen tips til hvordan man kan få noen som hater deg til og elske deg? hvordan får du egentlig så tynn og fin kropp?hva er alle sosiale mediene du har og hva er brukernavnene på de
      ELSKER bloggen din 4ever ALDRI slutt å lag blogg vis du slutter blir jeg kjempe lei meg jeg leser bloggen di hvær dag

    33. Hei eg lurte på om hvordan du har blitt så STERK!!!!!!!!!
      Er det fordi du har trent eller er det noe ant

    34. Hvilket kamera bruker du?
      Du har sikkert svart på dette før men jeg
      bare lurte siden jeg snart skal få eget kamera
      snart.
      Har sett litt på forskjellige kameraer
      Så syntes jeg bildene dine er så fine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg