Sneakpeak: Nytt hår!

Det var veldig koselig at så mange av dere syns mitt naturlige hår var fint. Morsomt å vite at jeg kan ha naturlig hår, og dere syns fortsatt at det er fint. Men det er liksom ikke helt meg med kort / halvlangt hår. Jeg elsker langt hår som får meg til å føle meg som rapunzel. Nå har jeg faktisk enda lengre hår enn noensinne.

Vanligvis bruker jeg 56 cm langt tape extensions, men denne gangen gikk jeg for 65 cm. Så det er ekstremt langt! Men Gud som jeg elsker det! Syns det er så fint med skikkelig langt og tykt hår. Aner ikke helt hvor den fascinasjonen min med langt hår har kommet fra. Men vil tippe det er fra Disney prinsesser og Barbie dukker. 

Skal vise dere litt bedre bilder av håret etterpå. Er bare så utrolig ivrig, så måtte legge ut bilde med en gang jeg kunne! 

16 kommentarer

Siste innlegg