Slik er mitt ekte hår!

Da har jeg endelig fått tatt av alt hair extensions, og farget mitt ekte hår. Er nesten litt sjokkert over hvor fint og langt mitt naturlige hår har blitt. Et års tid til nå, så kanskje jeg dropper hair extensions. Føler meg ikke helt som meg selv når jeg har mitt naturlige hår. Langt hår er liksom “meg”, om dere skjønner? Men er litt betryggende at jeg faktisk kan gå uten hair extensions, og fortsatt føle meg fin på håret. Det har tatt sin tid! Hehe! 

Det er utrolig hvor mye det har vokst det siste året. Det har jo skutt helt fart. I tillegg har jeg klippet tuppene litt, så det var enda litt lengre før jeg klipte det. Uæh, hva syns dere? Fremmed ikke sant? Jeg skvetter litt hver gang jeg går forbi speilet! 

 

117 kommentarer
    1. Du er MYE finere med ditt naturlige hår! Så absolutt! Ville på det sterkeste anbefalt å holdt det sånn, hvertfall en liten stund for å prøve

    2. Wow Stina! Håret ditt har jo blitt kjempefint!!!
      Syns du er myyyye finere med bare ditt hår nå i denne lengden! Men skjønner jo at du føler deg mer vel med det lange håret du får av extensions, men du var virkelig utrolig fin med bare ditt eget hår! 🙂 🙂

    3. Så trist, og litt irriterende, at du må ha extensions:p Haha. Ser du ikke selv hvor mye finere det er uten? Hva skal du med extensions? Denne looken er jo mye freshere, du ser lettere og friskere ut, uten alt det tunge håret:) Så friskt og lett det naturlige håret ditt er. Misunner deg.

    4. Wow, det var så utrolig fint!! Jeg synes personlig du kledde dette håret litt bedre enn det lange, men gjør det du føler deg komfortabel med! Men håret ditt er superfint! sånn du har det nå er akuratt sånn jeg vil at mitt skal bli når det vokser ut igjen! 🙂

    5. Naturlig er best 😄❤ herregud de er fint, dør nesten når jeg ser på dej. Du er veldig fin😍 fy faen viste ikke at det gikk ann en gang 😲😘❤😍👍

    6. synes du er in med hairextension, men wow, du så mye mer voksen ut og jeg synes at det var mye finere med naturlig!

    7. Høres kanskje frekt ut, men mener det ikke frekt. Du er så mye finere uten extentions! Du har alt for tjukt extentions egentlig. Du har utrolig vakkert naturlig hår <3

    8. Hei stina
      Du har veldig fint hår både med og uten extensions!😍
      Lurte litt på hvorfor du klippet deg så kort? Siden det virker
      Veldig som om at du angrer på at du klippet deg?
      Klem kristina😉

    9. Åhh😍Stina du er kjempe pen med Hair extensios, men eg synes du kler ditt naturlige hår best! Du er fin med begge❤️ Men eg synes du er ekstrem vakker med ditt naturlige hår👌🏼

    10. Du har skikkelig fint hår IRL! Synes ikke du trenger hair exstentions jeg. Men du er fin med begge deler da! 🙂 btw elsker bloggen din, og leser veldig ofte:)

    11. Du har skikkelig fint hår IRL😻 Synes ikke du trenger hair exstentions jeg. Men du er fin med begge deler da! 🙂 brw elsker bloggen din, og leser veldig ofte😘

    12. æææ hvorfor bruke penger og slit på extentions når håret ditt ser SÅNN DER UT? Du ser jo så mye eldre og mer “moden” ut med sånn hår! Hår har mye å si, og i denne forstand: kortere hår kledde deg best <3
      Men viktigst av alt er såklart hva du selv trives med, men ser det ikke bare var jeg som hadde en klar tanke på hva du kledde best hehe...

    13. Hva gjør du for at håret vokser og holder seg friskt? Sliter litt med at det er slitt i tuppene. Også synes jeg at mitt hår er litt for kort. Men orker ikke bruke penger på hair extention. Noen tips om hvordan man kan få ett sunnere hår?
      Tenker da på hva slags shampoo og slikt du bruker, sånn hår rutine. Kunne du eventuelt laget en video om det? ☺️❤️

    14. Wow du så mye penere og eldre ut.
      Jeg liker best folk som har kort hår og ikke sier feks: æsj eller hvorfor klippet jeg meg, jeg vil kjøpe extansions nå med en gang!
      Jeg synes at du passet mer kort hår en langt hår😘❤

    15. Ser mange synes du burde slutte med extensions, men jeg er ikke enig! Misforstå meg rett, jeg synes du er NYDELIG med både “kort” og langt hår, men som du nevnte, er det lange tykke håret liksom litt “deg”, haha!:-)

    16. Du er ikke serlig pen med extensions, her er jeg dønn erlig.. altid sett på deg som lite pen pga selvbruning og extensions.. men her på disse bildene så du nydelig ut. Bare trist du ikke sjønner det selv. Det er ikke lengre annsett veldig pent med extensions og selvbruning, det er harry. Jeg høres litt slem ut og det beklager jeg, men det måtte bare ut. Hva bruker du for å få så hvite tenner forresten?

    17. Omg wooow😍😍❤️❤️
      Du hadde veldig fint naturlig hår!!
      Du kledde det veldig godt! Egentlig synes jeg du kler både kort å langt.. Men det var veldig annerledes å se deg sånn hehe🙊❤️
      Men får å være helt ærlig langt hår passer deg best Ahhaha..😂

    18. Kjempefin med naturlig lengde! Men også veldig fin med extensions! skulle selv ønske jeg hadde både lengre og mer fyldig hår!:) Så skjønner godt at du liker å gå med extensions altså!

    19. Har vokst ja ☺ Men jeg lurte på en ting Stina: Hva hadde du sagt om en gutt hadde sett videoene dine? For jeg er en gutt og du har gitt meg motivasjon i videoene dine og si det😆 Tusen Takk Stina PS: Begrenser meg etter hva slags videoer jeg ser av deg da, men ikke sminkevideoer. Håper du forstår meg Stina for jeg vet vis du ser det fra min side så forstår du meg 😊 Kunne du svart meg, det hadde jeg syntes hadde vært fint 😅😉

    20. Hei, jente 12. Elsker trenings tipsene dine! Men om vinteren blir jeg litt deprimert pgr. av mørke tider. Har du noen tips til hvordan jeg kan trene om vinteren😊❤️
      Hadde blitt glad om du la ut eit innlegg om det på bloggen❤️

    21. Nei no går alt i surr her😂 Jeg gløymte og å skrive at det er pgr. av snøen og😅Eg e ei lita surre høna😆😅

    22. Synes du var myye finere med håret naturlig! Føler løshåret blir litt “mye” til tider. Slik som en over skrev, håret ser så tungt ut når du har løshår i. Og litt for langt for min smak, blir litt sånn fjortis aktig når man er 22. Men smak og behag:)

    23. Okei, alle sammen hør nu! Så mange av dere sier: Du burde slutte med extension od du var mye finere uten. Dere må begynne å tenke på at, visst hun vil ha extension skal hun få ha det! Jeg synes du er pen uansett jeg! <3 det er jo snillt og si at hun er pen uten det, men, det er ikke vits å si at hun burde slutte med extension. Det er ikke det jeg sier, jeg bare sier at, dere ikke ikke trenger å bestemme over håret hennes! Jeg bare måtte skrive det hahahah... Men ja! Jeg håper dere forstår! 🙂

    24. WOW du var utrulig fin med ditt eget hår 🙂
      Jeg har faktisk like langt hår som deg, men må dessverre klippe veeeeeeldig mye, så derfor skal kjæresten kjøpe tape Extensions til meg i julegave 😀

    25. Du har jo kjempefint hår naturlig! Trodde det var mye kortere og litt mer tufsete pga extensions, men det ser jo så fint ut. Jeg kjenner til følelsen om at langt hår er “meg” osv, men du kommer til å venne deg til det etter hvert. Før måtte jeg alltid være platinablond, fordi jeg følte at jeg ikke var “meg” uten, men nå er jeg mye mørkere, og jeg er fortsatt meg… Haha. Det tar bare litt tid å venne seg til. Prøv å tenke at man ikke blir definert av håret sitt 🙂

    26. Du kler begge deler, men synes personlig det naturlige var finest på deg 🙂 du så mer voksen ut, og ansiktet kom litt mer frem 😊

    27. Oh wow! En blogginnlegg med bilder uten extenstions. Over 70 kommentarer og 95% av dem sier at du ser fantastisk ut uten. Vel, jeg er definitivt enig med flere her, Stina! Kanskje du skal prøve noe nytt? 🙂 Extensions eller ikke, du er smashing. Det har vokst så mye da, husker da det var skulderkort!

    28. Du skjønner jeg har prøvd og få tak i deg på kommentarer på YouTube, men du har ikke svart, men da tenkte jeg og prøve her, for videoene dine er inspirerende og motiverende for meg og sikkert andre også, men tusen takk Stina, for at du forstod meg ☺

    29. Wow, Stina! Du ser så mye mer voksen ut uten extenstions! Du er så utrulig vakker, med eller uten extenstions. Du er et forbilde for meg!

    30. det mye finere med naturlig lengde, du så myye mer voksen ut og ikke sånn typisk fjortis rosablogger haha du er nydelig uansett da <3

    31. WOW <3 Du er kjempe fin! Du har gjort sånn at gym, er favoritt faget mitt. Du er kjempe snill å pen. Du er mitt store forbildet!!!!<3

    32. Så fiint nyfarget hår 🙂 skal også snart farge håret, og sette på tape extensions, etter en laang pause uten. (har kun brukt clips nå).
      Har du gjort noe spesielt for å få det til å vokse fort?
      Hvordan unngår du at håret blir slitt, med tanke på at du retter og krøller håret ditt? 🙂

    33. Var utrolig fint! 😊
      Lurer bare på en ting, hvor i Oslo bor du, område lissom? Skal flytte til Oslo på nyåret og litt usikker på hvor jeg vil bo, men virker veldig fint der du bor! 🙂

    34. Super fin på håre både med og uten. 🙂 men jeg lurte på om du kunne skrevet hva du synes om sophie elise og det den idioten skrev om henne? Vil velidg gjerne vite dine meninger rundt dette?

    35. Det ekte håret ditt er jo kjempefint, du kler det! 🙂
      Husker du la ut bildet av det ekte håret ditt, og det har vokst kjempemye siden sist jo! Hahah

    36. Det morsomme er at alle sier du er sååå mye finere uten extensions. MEN om de ikke hadde visst at du brukte det så hadde de aldri sagt du var finere med kortere hår. Samme som med restylane i leppene – folk syns det er sååååå stygt når de vet du har, men vet de det ikke så får man kommentarer på hvor fine lepper man har. Folk er WEIRD ASS BITCHES.

    37. Du ser veldig fresh ut med ditt naturlige hår. Selv om jeg liker å tenke at du fortsatt er en søt tennåring, så kan man godt se at du har vokst en del. Du er ille vakker ♥

    38. Dette har ikke noe med håret ditt å gjøre; jeg kunne bare trengt et råd eller tips. Jeg spiser altfor mye sukker. Jeg er så utrolig svak for sjokolade og klarer overhodet ikke å begrense meg. Greia er at jeg trener ganske mye (løper cirka en mil fire ganger i uka) og legger derfor ikke på meg et gram uansett mengde. Er liksom slank uansett, og da er det ikke lett å motivere seg til å kutte det ut. Kutta ut brus for et år siden og drikker bare vann, så det er iallefall ikke noe problem. Men den sjokolade altså…vil ikke ende opp med diabetes for å si det sånn… 😉

    39. WOW! Du burde virkelig ikke ha extensions! Her så håret ditt helt aaamazing ut, og du ser mye flottere ut! 🙂 (ikke at du ikke allerede gjør det da..)

    40. Mye finere med det naturlige håret ditt. Man ser mer voksen ut med kortere hår enn sånt langt extension hår!

    41. Hvorfor har du nesten sluttet å blogge? Du blogger nesten aldri mer. Da mener jeg at du blogger veldig sjeldent.

    42. Du er nydelig med langt hår også men WOW!!! dette var.. WOW!! du var rå fin med denne lengden, synes smilet ditt kom bedre frem og det virker som du lyser mer.
      Klem Silje <3

    43. Wow Stina! Dette kledde deg SÅ godt. Vet selv av erfaring hvor avhengig man blir av hair-extensions, så kjenner igjen følelsen du beskriver – men du ser fantastisk ut!

    44. At DU bruker extensions er en fornærmelse mot hårgudene. Giiirl, håret ditt er SÅ fint naturlig! Let it be, virkelig. *insert five hjerteøyne emojier her*

    45. Wow. Du så mye finere ut uten! Ansiktet ditt ble mye penere på grunn av hvordan håret ditt henger. Når man har veeeeldig langt kan man se litt dratt ut i fjeset, men når ser du så mye freshere ut.

    46. Synes du kledde det supergodt! Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd med en liten periode uten, og hvis det er helt umulig med tanke på din komfortsone kan du jo bare sette på igjen? 🙂 jeg ville gitt det ett forsøk iallefall, husk at håret ditt vokser mye fortere uten extensionet.

    47. Så mye mer liv du får i ansiktet uten det tunge, svære falskhåret. Du er mye voksnere ut, på en veldig god måte! Her ser du ikke harry ut i det hele tatt, bare classy, kjempefint!! Enig med de fleste over her 😀

    48. På en eller annen måte får du mye slankere rygg uten extensionsene også, haha 😀 Dropp falskhåret, hvertfall når du har så nydelig hår, får masse glød i ansiktet ditt!

    49. Jeg syns du er mye finere med ditt naturlige hår❤️ PS: det vokser ikke noe særlig når du har tape exstantions!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg