Video: Min første hjemmefest!

I dag blir onsdagsvideoen er storytime video, der jeg forteller dere om min første hjemmefest. Alltid morsomt å mimre tilbake til starten av ungdomsårene! Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om du vil se flere storytime videoer!  

 

EDIT: Ble litt rart forklart i videoen. Men moren min syntes aldri at det var ok at jeg drakk før jeg var 18 år, men hun visste at jeg kom til å drikke uansett hva hun sa. Så derfor viste hun heller omsorg ved at jeg kunne komme hjem om jeg hadde drukket, uten å være livredd for å få husarrest i ukesvis i etterkant. Og når det kom til hjemmefesten syns hun ikke det var ok at noen av oss drakk, og hun fjernet alkoholen med en gang hun fant ut at vi drakk. Men istedenfor å kjefte på alle og la de sove i grøftekanten, så lagde hun pizza og lot folk sove over. 

54 kommentarer
    1. Hei. Jeg er daglig leser av bloggen. Men i det siste så synst jeg du har hatt veldig kjedelige onsdags videoer. Du har spurt om tips og jeg har gitt mange tips til videoer du enda ikke har laget. Dette er ikke noe gøy og høre på. Kjedelig når du sitter og snakker i 10 min.

    2. Jævlig digge foreldre du har haha 🙂 De aller fleste bloggerne jeg har sett legger ut vidoer osv, har virket så sykt overlegne og merkelige, men digga deg! 🙂 Og jah, lag flere sånne vidoer!

    3. Stina, for å være helt ærlig, dette ble bare kjempe teit. Slike historier hører overhode ikke hjemme på en blogg med såpass mange unge (og eldre for den saks skyld) lesere som ser opp til deg. Å begynne å drikke som 12-åring er IKKE okei, uansett. Har du aldri tenkt over at det finnes grunner til den aldersgrensen vi har? Nå virket du bare patetisk og uansvarlig. Foreldrene dine setter du også i et veldig nedverdigende lys av å la offentligheten høre slikt.

    4. Synes det er kjempe gøy å se slike videoer som dette. Aner ikke hvorfor men kan se på deg snakke om dette her i evigheter haha. Forresten så gjør jo vi alle noe dumt i tenårene, så noen av disse kommentarene burde roe seg ned.

    5. dere anonyme: De som ikke klarer å høre på historier uten å “måtte” gjøre det samme til tross for sterke anbefalinger om å la være, de er rett og slett for unge til å bruke internett. Folk må da virkelig kunne tenke for seg selv. Hvis de derimot ikke klarer å motstå å drikke når de er 12 bare fordi de hørte at noen andre gjorde det, kan de få lære av sine egne valg.

    6. Synes det blir så idiotisk at folk skal kommentere att du har lesere som er mindre og at dette da ikke passer hjemme på bloggen din! Du sa klart og tydelig at du skulle prate om din første hjemmefest før du startet, og da kan de som ikke vil se på gå ut heller! Det er ikke værre en det! Folk så seriøst roe seg ned! Synes historie var kjempeinterresant jeg! Satt og smilte hele tiden! Super morsomt! Mammaen min er også veldig chill med at jeg drikker og har sikker drukket siden jeg var 13-14 år gammel og nå er jeg 16!:)
      Første gang jeg var på fest så var mamma og mannen hennes i syden, så bestemoren vår passet på meg og søsknene mine. Det var en gut som er året eldre en meg som hadde festen, og moren til den gutten og mammaen min er bestevenner. Iallefall så sa jeg til bestemoren min att jeg skulle på overnatting hos venninna mi( som også skulle på festen), og det var jo greit for bestemor det! Jeg sa ingenting til mamma at jeg skulle på fest, fordi jeg visste hun ville si nei, så jeg tok sjansen og sa ingenting! Ett par dager etter hun kom hjem fra syden så hadde hun pratet med mammaen til gutten og så fortalte mannen til gutten at jeg og venninna mi hadde vært her på fest i helgen, mamma visste jo ingenting, og mammaen til han gutten visste ikke at mamma ikke visste.. Iallefall så ble det litt av et styr!! Uansett morsomt å se tilbake på nå, for nå er han gutten kjærsten min, og vi har vært sammen i snart 2 år:) Ha en fortsatt kjempefin dag!

    7. Hhaha. Sykt morsom video!!👍veldig mange store ting du har.😂 stort rom,hage og hus. Haha. Digger det. Du er rå.

    8. Virkelig en morsom video, synes faktisk videoene dine har blitt bedre i det siste❤️ Legger merke til hvor mye tid du bruker på dette, stå på😊😊

    9. Syns denne videoen var kjempemorsom! Vil gjerne høre flere historier fra deg 🙂 Gjerne om hvordan du var på ungdomsskolen/Vidergående eller noe sånt.

    10. Du er sykt veldig! Foreldrene mine hadde drept meg om jeg hadde gjort det! Det var gøy å høre på historie. Lag gjerne flere slike videoer! Elsker deg Stina<3

    11. Skikkelig kule foreldre du har!
      Dette var en skikkelig morsom video, pleier ikke å like når videoene er at personen bare snakker om kjedelige ting, men dette var kjempe gøy!
      Som alle videoene dine!
      Håper du lager flere sånne.

    12. Synes det blir veldig dumt at du sier “Men har dere ikke snille foreldre som godtar å drikke før du er 18…”. Det at foreldre ikke syns det er greit at barna drikker før de er 18, betyr ikke at de ikke er snille. Tvert i mot, de ønsker ikke å utsette sine egne barn for gift (som det tross alt er), noe som absolutt ikke gjør dem til “ikke snille”. Husk på hvordan du fremstår i videoene dine!

    13. Elsket det❤ jeg har drikket alkohol før men de hvar me kjæresten til søstra mi å søstra mi å jeg drakk nesten ingenting.

    14. Om det hadde vært meg hadde jeg nok hørt det i noen pr etterpå, fint at du har så forståelsesfulle foreldre! Ha en kjempe fin kveld videre!!

    15. Jeg synes ikke dine foreldre er de kuleste som finnes (noe som du nevnte i videoen), mine er minst like kule, om ikke mer. Jeg fikk til og med ikke begynne å drikke før jeg var 18 år, noe som jeg ser på som dritkult den dag i dag. Synes faktisk at det er rart dere ikke ble innblandet med barnevernet slik som dette foregikk. Ekstremt lite kult!

    16. Hei Stina, helt fantastisk bra video, kan du lage flere! Synes du er kjempeærlig og det er supert *tommel opp for deg* liker bloggen din, stå på videre. + sinnsykt bra historie, håper jeg også en dag kan lage så kule minner!

    17. Skulle ønske min mor var like frisinnet som din! 🙂 Jeg var så redd for å komme hjem beruset før jeg fylte 18 at jeg utsatte meg selv for store farer… Vet vertfall at jeg skal oppdra mine barn annerledes. Ellers må jeg bare spørre om du har noe sår rundt munnen din? Eller er det noe rart med leppestiften? Dette er ikke for å være frekk eller noe, men det skjedde noe i overgangen fra munnen til ansiktet ditt som gjorde deg litt klovneaktig haha

    18. Haha så morsomt å høre på!Håper du lager flere slike videor<333
      sykt at du fikk drikke da du bare var 12 haha:P Alle har jo forskjellig foreldre, så dere folk kan ta det rolig de som lager så stor sak ut av dette!!

    19. Du virker skikkelig umoden.. Uff. Ingen har ikke like kule foreldre som deg? Det er vell ikke akuratt så bra av en forelder å la unger drikke når det er så unge? Haha.. Dette ble rett og slett for teit. Å begynne å drikke 6år før enn er 18 og morra di synst det er greit, er bra galt..

    20. Stina, det er ikke så rart at folk tenker du er 16/17 når du oppfører deg som om du er på det stadiet av livet. Hadde aldri gjettet av du var like gammel som meg selv (22).
      Lest bloggen din en stund nå, men etter den videoen din til dine “haters” og videoblogger som dette, så fremstår du som en veldig umoden person. Hva med å oppføre seg litt mer voksent..? Og en annen ting: Ser du får mye dritt pga. folk kommenterer puppene dine, at du skal sitte å vise deg frem. Det er ikke noe galt i å ville vise seg frem og være stolt av seg selv, men denne toppen har du jo nesten på deg BESTANDIG og jeg skjønner ikke helt: Har du på deg den toppen og andre utringende-topper kun for å vise mest mulig kløft?

    21. Synes denne videoen ble litt for teit, og jeg er 17 år. Jeg liker å lese bloggen din, men du fremstår som veldig umoden i videoene dine.

    22. man trenger vel ikke å være albert einstein for å skjønne at en story time video handler om en historie:P

    23. morsom video!! Morsom historie, og godt at du forteller hvordan moren din reagerte, tror mange foreldre har mye å lære der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg