Nye innkjøp fra eBay!

For noen dager siden bestilte jeg en hel haug med ting fra eBay. Altså, den nettsiden der. Der kan man sitte og bestille ting i evigheten, og med tanke på at jeg bestilte over 70 pakker, var det nesten akkurat det jeg gjorde også.. Haha! Jeg elsker at alt er så innmari billig. Her snakker vi kun en dollar (8,- kr) for de fleste ting. Så nå har jeg hamstret inn alt ifra hårstrikker til maskara og pepperkakeformer. Det eneste som er litt kjipt med eBay er at frakten som regel er 2-3 uker, og noen ganger enda lengre. Men, det er virkelig verdt ventetiden når man får tingene så billig!

Tenkte jeg kunne vise noen av tingene jeg handlet på eBay, så får dere noen idèer til hva man kan handle der. For det syns jeg at alltid er så vanskelig. Det er så altfor mye fint å handle, at man ikke aner hvor man skal starte. Linker ligger nederst i innlegget! 


Hårsmykke  /  Maskara  / Mobildeksel

Leppestift  /  Grønn leppestift (som blir rød)  / Øredobber

Øyenskygger  / Navelpiercing  / Armbånd

 

 

Hva pleier du å handle på eBay?
Kom gjerne med tips til ting man kan få tak i billig! 

34 kommentarer
    1. Hei, lurte på om du kunne lagd en video etter du hadde testet de forskjellige tingene fra Ebay og fortalt om hva som var bra og ikke bra? Var ting som på bildene viste? osv..
      Ha en fin kveld 🙂

    2. regner med du er forsiktig med kjøp av sminke da det er mye rart på ebay bare tips 🙂 hørt man ikke helt vet hva som er i sminke og slikt.ellers elsker jeg også ebay:p

    3. Hvilket pudder bruker du som siste finish på sminkelooken din?:-) Kan du legge ved link hvor man kan få kjøpt det, for eks blivakker.no og videre? HADDE HJULPET MASSE!!:-) Veldig fint mobildeksel forresten!:-D

    4. Hei jeg lurte på om du kunne teste ut noen
      av produktene, du kjøpte på Ebay?
      Spesielt den grønne leppestiften som blir til
      rød:-)

    5. Anneilen man kan bestille sminke på ebay men helst ikke fra Kina ettersom det kan inneholde rotteavføring og urin. Fra feks sør korea er der det er best å bestille fra. 🙂

    6. Har handlet litt på andre billige nettsider, veldig billige deksler. Kjøpte akkurat det samme dekslet som deg bare i gull, det er så fint! Tenkte å kjøpe samme farge som du la ut, det var å kjempe fint 🙂

    7. Hei! Vil bare informere deg om at sminke fra Kina er det masse dritt i, som ikke er bra for huden din i det hele tatt. Noe som faktisk er trygt, er Korea! De ligger rundt 15år fremmom oss i kosmetikk. Ikke alltid gå for det billigste. Så øyenskyggen din blir sendt fra kina, så ville ikke satset på den.
      En annen ting er at du kunne heller ventet med dette innlegget til du faktisk har mottatt produktene, så vi ser de faktiske produktene som blir lever og om de er bra 🙂
      Ellers super ide til innlegg! 🙂 Blir for forvirret blandt alt. Noe du også kan gjøre, om du ikke er det fra før – melde deg inn på “ebay for kvinner/jenter” på facebook, masse tips og erfaringer.

    8. Hei Stina:) Flott innlegg, elsker ebay selv! Er til og med medlem av ebay for jenter på facebook, der er det mye bra tips om ting folk er fornøyd med. Men også ting de ikke er fornøyd med. Den mascaraen for eksempel var det en som skrev et ikke så positivt innlegg om for litt siden. Ifølge øyelegen hennes var det små glassbiter i denne mascaraen som hadde skadet øyet hennes, så vil abefale deg å sjekke opp dette før du bruker den! Vet ikke om dette stemmer, men følte bare jeg måtte si noe:) Ellers mye fint du har funnet 😀

    9. Har handlet alt formye på ebay, og fortsetter og handle der. Love it! En ting jeg pleier å kjøpe på ebay er sånne klistrepå bher og nipple covers! Noe som somregel bare holder en kveld uansett, greit og ikke legge så mye penger i det, hehe!

    10. Hei Stina! Elsker bloggen din den er utrolig bra!<3 mange fine ting du har kjøpt på eBay! Jeg lurte på om når neste Girl talk video kommer ut på YouTube kanalen din loveit!

    11. Jeg liker veldig godt å handle på eBay, men jeg har tatt meg en pause fra å handle fra nett (et naturfagsprosjekt fra skolen😋) men jeg lurte på hva er zip kode? Man må skrive zip kode for å kjøpe et produkt. Vær så snill og svar meg☺️ Hva er zip kode😊 Btw Elsker deg og bloggen din❤️

    12. Du bør ikke handle sminke fra Kina fra Ebay, Wish, etc. I Kina har de ikke samme regler som det EU har på ingredienser i sminke og hudpleie. BBC gjorde tester av slik sminke og det viste seg at det inneholdt blant annet rotteavføring, menneskelig urin og andre ulovlige kjemikalier, mange av disse kjemikaliene er også kreftfremkallende.

    13. Har kjøpt en del mobildeksler, smykker, øyevipper, lysremser/pynteting og bikinier faktisk fra ebay. Veldig fornøyd med kvaliteten på det meste. Og av alt jeg har kjøpt, har det faktisk hendt kun en gang at pakken ikke har kommet frem, så det er jeg veldig fornøyd med 🙂

    14. Hei😊 Du er veldig flink til å blogge🎈 Kanskje du kunne prøve “ombre hår” jeg tror du hadde kledd det veldig😎😉

    15. Vet ikke om du visste dette. Men det meste du kjøper fra ebay er folk fra Kina som jobber på fabrikker og tjener sikkert ikke tre kroner engang! Når du handler fra ebay støtter du faktisk dette. Vet du sanne boyfriend jeans er bukser som er brukt masse kjemikalier (?) for å bleke buksene. Mange folk i Kina blir syke og dør når de lager disse buksene. Så ja, den buksa du kanskje bruker, kan noen ha blitt alvorlig syk av. Men alle tenker vel “Hah, vi hjelper dem, når vi kjøper tingene! De får jo penger” Men nei, man støtter en veldig dårlig sak! (Takk hvis du leser)

    16. eBay er elsk. Du burde sjekke ut wish appen som er det samme som eBay, men bare enda litt billigere føler jeg da. Også burde du sjekke ut “Home” appen, som er en hjemme decor ting på, i samme form som wish. Sykt billig der også. Anbefales. 😀 Hvis du er interessert i hva jeg handler på eBay så har jeg en kategori inne på bloggen. Så er bare å sjekke ut. Er alt fra 6-200kr. Ha en fin julemåned videre 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg