Ukens spørsmål #85

Hvorfor startet du å blogge?
– Da jeg var 17 jobbet jeg litt som modell. Kusinen min hadde på den tiden veldig peiling på blogging, og anbefalte meg å starte en blogg for å vise bilder fra photoshoots, også at jeg kunne ha et sted å skrive om det. Det gikk virkelig ikke lang tid før jeg var helt hekta på blogging, og begynte å skrive om helt andre ting. Vips noen år etter holder jeg på med det på fulltid og storkoser meg! Så jeg er veldig glad den dag i dag, for at kusinen min fikk meg til å starte en blogg. 

 

Hva er din hobby?
– Hmm. Tror egentlig ikke jeg har noen “hobby-hobbyer”. Men kan man kalle trening en hobby? I så fall blir det min hobby! Bloggen var jo hobbyen min før, men nå holder jeg jo på med en på fulltid, så det blir vel ikke akkurat noe hobby lengre. 

 

Hvem sine blogger leser du? Vis du leser noen da. 
– Av norske leser jeg Sophie Elise sin. Syns hun har mye bra meninger å komme med. Leste Caroline B.E sin før, men syns den har blitt litt for “voksen” for min del. Er liksom ikke så interessert i å lese om babyer og familieidyll lengre. Selv om jeg fortsatt titter innom iblant. Ellers enn det liker jeg NetteNestea fordi hun har bra klesstil. Men jeg leser også noen svenske blogger som Kissies og Kenzas. Leser også noen norske og svenske til, men det blir mer tilfeldige jeg klikker innom iblant. 

 

Om du bare kunne hatt 1 sminkeprodukt som du skulle brukt resten av livet. Hvilket sminkeprodukt ville det vært?
– Vanskelig å velge! Men jeg tror nok det ville vært foundation. Det skjuler liksom over alle urenheter. Mascara og leppestift er ikke like viktig. Men jeg er veldig glad jeg heldigvis ikke trenger å kun holde meg til et produkt resten av livet!

Håret ditt er veldig vakkert, men har du ikke lyst til å farge håret eller bare prøve noe nytt?
– Takk! Jo det har jeg. Jeg har lyst til å ha det enda litt lengre, og mørkere. Har planer om å endre det innen ganske kort tid, så det blir spennende. Men å endre håret mitt ekstremt ville jeg nok ikke gjort. Vet godt at jeg ikke ville kledd rosa / grått hår, som så mange bloggere farger det for å teste ut noe nytt. Tror heller ikke ikke jeg ville farget det blondt eller lysbrunt. Vet veldig godt at jeg kler mørkt hår best, og da helst ganske langt. Hehe! 

 

Hva heter søsteren din?
– Hun heter Madeleine!

 

Hvilke nettsider bestiller du mest fra?
– Nelly, blivakker og Ebay. Til å bo midt i byen føler jeg at jeg handler ekstremt lite i butikk i forhold til på nett. Man skulle jo tro at siden jeg bodde så sentralt, at jeg heller ville dratt ut i butikken. Men, som jeg leste på en instagram quote for ikke så lenge siden “Det er kun på nettshopping at man kan shoppe i pyjamasen mens man sitter i sofaen hjemme”. Så det er vel grunnen! Har forresten handlet noe helt sinnsykt mye på eBay de siste dagene. Så jeg tenkte å enten ha en haul video, eller innlegg der jeg viser hva jeg handlet, så dere kan få litt tips og idéer. Hva tenker dere om det?

Er det noe du ikke tåler? (Mat, pollen osv)
– Jeg er egentlig veldig heldig her, og tåler nesten alt. Bortsett fra rå hvitløk. Da får jeg merkelig nok vondt i leddene i kroppen. Rar reaksjon eller hva? Men jeg har også magesår, så jeg må være ganske forsiktig med veldig mye mat og drikke. Men der er det som regel bare å ta en syredempende pille, også er det null stress! 

 

Hvor mye trener du på en uke?
– Det varierer fra uke til uke. Kommer veldig ann på om jeg har en veldig busy uke eller ikke. Har jeg mye å gjøre prøver jeg å få til to økter hjemmetrening. Har jeg god tid trener jeg tre ganger på gymmet. Kjenner dørterskelen er så mye verre nå som det er mørkt og kaldt hele tiden. Da blir det ekstra seigt å ta på seg treningstøy og komme seg på gymmet. 

 

Hvor er den hvite toppen fra?
– Den er fra Bik Bok! Elsker den 🙂

Siden du er ateist, hva tror du på da?
– Jeg tror egentlig ikke  på noe. Jeg “tror” på det som vitenskapen har bevist. Ellers enn det tror jeg mer på karma og det gode i mennesker. Er man snill mot andre mennesker, blir man belønnet av universet på en eller annen måte. Er man en slem mot andre, kommer det å biter deg i rumpa som regel! Jeg er vel mer innenfor humanetiker samfunnet. Det er i alle fall der jeg ble konfirmert. Lærte så mye fantastisk da jeg ble konfirmert der. Der lærte man mye mer om mennesker rundt i verden, versus en eller annen gud som man faktisk ikke aner om finnes. 

 

Kan du ha DIY på youtube kanalen din?
– Hmm, ja det var en god idè. De fleste av DIY prosjektene jeg har hatt tidligere, er det jo så mye lettere å vise på video, enn i innlegg. Så skal absolutt lage noen DIY videoer fremover!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

57 kommentarer
    1. Siden du ofte går med magetopper, blir du ikke ganske kald når du er ute? Hadde blitt kjempeglad om jeg fikk svar! Elsker deg!❤️

    2. Jeg vil helt klart ha en video der du viser hva du har kjøpt fornoe!
      Btw. Stina, jeg er ei sånn typisk “guttejente” som tenker at sånne typiske jenteting er veeeldig kjedelig. Og je personelig syntes at denne bloggen din er en typisk jenteblogg. Og da tenker jeg at bloggen din er kjedelig.
      Men så ga jeg bloggen din en sjanse og tok meg en tur innoom bare for å se på bloggen din, å tenkte at dette er en veldig bra blogg. Siden det har jeg blitt helt hekta på bloggen din! Bra Jobba Stina!

    3. Hvor langt hår har du på ekte?
      Hvor har du reist?
      Hva er planene dine for 2016?
      Har du tatt silikon?
      Er du singel?
      Hvor kjøper du ting for å dekorere?
      Elsker sofaen din og puten med ekorn, hvor har du kjøpt de?
      Du har sykt fin kropp, hvordan klarte du det, tar du noe for å bli tynn, eller hva gjør du egentlig?
      Hvor kjøper du mest sminke ifra?
      Favoritt sang akkurat nå?
      Hvor mye koster en leilighet?, vil kjøpe en.
      Hvor kjøper du bh?
      Hvor kjøper du vipper?
      Elsker deg, men hvor kjøper du de aller fleste toppene dine?, sykt fine.
      Du er ganske pen og virker ganske snill, hvordan får du dekt kviser med sminke?
      Hvet du noen nettsider som er ekstremt billig som man kan stole på?

    4. Jeg har et litt rart spørsmål men du bor jo i en leilighet, og da lurte jeg på hvilke etasje du bor i?? rart spørsmål I know

    5. Hei! Leste litt igjennom bloggen din, den er utrolig fin! Jeg elsker selvtilliten din og den smitter veldig. Føler meg så mye bedre etter å ha lest litt her. Du har så mange gode meninger som jeg er helt enig i. Stå på stina😘

    6. Hei!jeg er hekta på blogger din, den er veldig inspirerende. Jeg er litt sånn små feit, ikke så altfor misfornøyd men jeg skulle gjerne likt å forbedret meg. Jeg har prøvd, sikkert I 2-3 år på å begynne å trene seriøst. Har ikke fått det til, jeg hsr veldig lyst men jeg veit det er hardt å begynne. Aldri fått det til. Jeg begynner å bli litt lei av å Være misfornøyd med kroppen min, jeg tror jeg hadde Vært mer fornøyd om jeg hadde klart å trent meg til litt finere kropp. Jeg hadde blitt veldig takknemlig om du kanskje kunne fortelle om hvordan det var for deg å begynne å trene og ikke minst hvordan du klarer å holde det gående. Jeg føler at jeg ikke kommer noen vei her I livet. Kyss å klem fra sofie <3

    7. Dette er kanskje litt personlig, men jeg lurer på hvordan du fikk magesår? Og hvordan merket du at du hadde det?
      Haul video hadde vært morsomt å se 🙂

    8. Spørsmål 🙂
      Siden du har tatt exstensions i håret! Hvor langt hår har du Egentlig?
      Hva synes du om at folk tar silikon i kroppen?
      Hva synes du om botox i leppene? Er det stygt eller fint synes du?

    9. Det ser alltid ut som om du alltid har roser hjemme. Da disse råtner bruker du dem til noe annet? Feks trykkmaleri? Eller hva gjør du? 😊

    10. Jatakk til ebay haul! Trenger inspo på hva jeg kan kjøpe derfra, har endelig lært meg ebay.. Hehe:)

    11. Hei Stina!
      Jeg lurte på hvordan du dekker urenhud? Og hva du bruker for å dekke det?
      Sliter selv med dårlig hud så kunna ha trengt litt tips….. Elsker bloggen din!🤗😚❤️

    12. Kan du ikke skrive mer om hva du tror på, eller hva du ikke tror på? Haha. Syns det er veldig interessant å lese

    13. Hei Stina!
      Jeg synes du er til stor inspirasjon og jeg elsker deg!
      Jeg lurte på to ting:
      – Du har inspirert meg til å begynne å trene, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte,hjelper det at jeg trener sånn smått på førsten og trener som det passer for meg?
      – Kan du lage en ønskeliste over hva du ønsker deg til jul?
      Hilsen en 11 år gammel superfan!

    14. Hei
      Jeg lurte på om du kunne gi tips om hva og hvor det er lurt å kjøpe julegaver
      Hilsen en som elsker bloggen din

    15. Hei! Har bestilt den lava art 5 i 1 greia for 4-5 uker siden. Men den har ikke kommet enda. Vet du hvorfor?

    16. Kunne du tenkt deg å bli med på Bloggerne, hvis du fik muligheten?
      Kunne du tenkt deg å væren en modell igjen? ♡

    17. Hei Stina!
      Jeg lurer på hvordan karakterene dine var på ungdomsskolen?
      Jeg beggyner snart i 8 selv og gleder meg veldig!
      (Jeg skjønner hvis du ikke vil si det altså)
      Love you Stina <3

    18. Hei! ❤️
      Først og fremst vil jeg bare si at du er en kjempe flink blogger og jeg lurer på noe. 🤔
      Hva slags fondation bruker du?
      Jeg syntes det ser ut som om den dekker ujevnheter veldig bra, og at den ikke blir oransje. 👍🏼
      Elsker å lese bloggen din, men aller best videoene dine! 🍿
      Du er kjempe flink! 😍

    19. Har du noen gang vurdert å ta restylan eller lignende? Ser nesten alle norske toppbloggere gjør dette eller har gjort det en gang. Faller du ikke for fristelsen?

    20. Hei! ❤️
      Først og fremst vil jeg bare si at du er en kjempe flink blogger og jeg lurer på noe. 🤔
      Hva slags fondation bruker du?
      Jeg syntes det ser ut som om den dekker ujevnheter veldig bra, og at den ikke blir oransje. 👍🏼
      Elsker å lese bloggen din, men aller best videoene dine! 🍿
      Du er kjempe flink! 😍

    21. hei, Stina!Elsker bloggen din<3
      viss du har en "bløt" rumpe, kan du få den stram viss du trener knebøy ca. 10 min vær dag i en måned?
      ps. kan du lage en video der du viser hvordan du trener rumpa di?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg