Pynt til jul med Dr Lykke!

annonse

Nå nærmer julen seg med stormskritt, og jeg har allerede begynt å pynte med litt jule dekorasjoner i leiligheten. Siden julen er så koselig, liker jeg å dra den ut for at den skal vare lengst mulig. Derfor valgte jeg mest juleting, da Dr Lykke ville sende meg litt pynt for en uke siden. Syns det er så fint og koselig her nå! Det er utrolig hva litt pynt i hjemmet kan gjøre.

For de av dere som ikke har hørt om Dr Lykke før, så er det en interiørbutikk på nett. De selger alt ifra møbler til pynteting, i shabby chic og minimalistisk utseendet. Prisene er også veldig gode, så du får mye for pengene! De har også en egen avdeling i nettbutikken med julepynt, som du finner HER. I tillegg har de black week, og dagens tilbud er 20% rabatt på alle glassartikler, de finner du HER. 

Roser  //  Telys  // Blomstervase

 

Disse er perfekte til å ha julekaker i. Julegavetips til moren din!

Mrs. always rights cookie jar til venstre  //  Mrs. always rights cookie jar til høyre  // Kopper


Kleshengere


Julekuler  //  Juletre  //  Merry Christmas pose 


Merry christmas tallerken

 

Nå skal jeg i samarbeid med Dr Lykke ha en give away. Dersom du melder deg på nyhetsbrevet dems, ved å trykke HER, kan du vinne alt som er på bildet under. I tillegg får du en mail med en rabattkode på 100,- kr som du kan benytte ved kjøp over 399,- kr. Gjelder også allerede rabatterte tilbud, men ikke med andre rabattkoder hos drlykke.no. De trekker en heldig vinner 30. november! 

 

17 kommentarer

Siste innlegg