Ukens spørsmål #84

Hvor ser du deg selv om 10 år?
– Vanskelig spørsmål. Jeg regner med at jeg er gift med en fantastisk mann, som jeg har det bra med. Når det kommer til barn er jeg virkelig ikke sikker om det er noe jeg vil ha. Så det får vi se ann! Og når det kommer til jobb tipper jeg at jeg jobber med noe som ikke finnes enda. Men jeg håper det blir noe ala blogg og youtube. Har også lyst til å starte mitt eget merke innenfor noen beauty ting, uten at jeg skal gå altfor mye inn på det. Har også lyst til å gi ut en bok, men vet ikke helt hva den skulle blitt om. Men tar ting litt sånn det kommer. Jeg tenker at så lenge man jobber mye og gjør de riktige tingene, løser ting seg alltid

 

Hvor kjøper du bh/bikini fra? Sliter selv med å finne bh/bikini som passer ettersom jeg er tynn, men har ganske store pupper.. Tenkte derfor jeg kunne få litt svar på dette av en med litt lik kroppsform som meg selv. 
– Jeg liker bikiniene som er fra Cubus. Pleier også å kjøpe bh bikinier, istedenfor sånne som bare går rett over. Sånne som går rett over gjør at jeg ser ekstremt bredskuldret ut, i tillegg får puppene rar form, så de holder jeg meg langt unna. 

 

Når pleier du å legge deg?
– Det er litt forskjellig fra dag til dag. Men ofte blir det veldig sent. Jeg får mest gode idèer og arbeidsflyt når jeg jobber om natten, så jeg ender som regel opp med å sovne i 3-4 tiden. Haha! Så har litt annerledes døgnrytme enn folk flest. 

 

Har du førerkort?
– Det har jeg! Det tok jeg 8 juli 2011. Så har hatt det en god stund allerede! Fun fact; moren min og jeg tok billappen på akkurat samme dato med 30 år mellomrom. Og det verste er at det ikke var planlagt engang. Ganske morsom tilfeldighet! 

 

Savner du ikke å ha kollegaer rundt deg som du kan spise lunsj sammen med og utveksle helgens bravader f.eks?
– Nei faktisk ikke. Når man har “vanlige” jobber må man være med folk man jobber med, men nødvendigvis ikke liker. Husker det var ganske mange jeg ikke har likt på mine tidligere jobber. Så er egentlig veldig glad jeg slipper det. I tillegg så er jeg ikke sånn ekstremt glad i å være rundt mennesker veldig mye. Så jeg bruker heller den tiden jeg vil være med mennesker på å være med venner og mennesker jeg liker, fremfor tilfeldige jobb kollegaer.

Hvor mye bruker du på mat pr mnd?
– Altfor mye! Tror jeg i gjennomsnitt bruker 4000-5000,- kr i måneden på mat. Med tanke på at jeg kun er en person er det litt mye. Men sånn får det bare være! 

 

 

Hvor ofte drar du ut på byen for å “ta deg en drink” hvis du forstår?
– Det kommer veldig ann på. Om sommeren liker jeg veldig godt å dra ut, siden det er så lett og morsomt. Men nå som det er vinter merker jeg at jeg stenger meg mye mer inne, fordi det er så mørkt og kaldt ute. Så da frister ikke bylivet like mye. Men selvfølgelig hender det at jeg fortsatt drar ut og fester med venner, men ikke like ofte. I tillegg begynte jeg å feste da jeg var veldig ung, så jeg er på en måte litt lei av å feste hver helg.

 

Hva er det beste du vet med å blogge?
– Dere! Uten tvil. At dere er så skjønne og gir meg så mye positiv feedback har alltid vært det som betyr mest for meg. 

 

Feirer du jul selvom du er ateist?
– Ja. Mange i familien min er kristne, så jeg feirer som regel fordi de er kristne. I tillegg er julen mer tradisjon og noe man gjør for å ha koselige familieselskaper og sette litt mer pris på hverandre. For meg er ikke julen noe religiøs. Husker da jeg var yngre og veldig anti kristendom, pleide jeg å bytte ut jesusbarnet i krybben hos bestemoren min med en skinke. Bare for å vise hvor avsky jeg hadde for religion. Haha! Men nå som er eldre har jeg blitt mer likegyldig til religion. Folk får tro på hva de vil, og så lenge de ikke prøver å få meg til å tro på det, går det greit.

 

Har du en fetter på Jevnaker?
– Ja, fetteren min Nikolai bor der!

 

Du sa du kjøpte studio lysene dine på eBay.. Kan du legge i link? Følger det med lyspære, og er det sånn utenlandsk stikk kontakt?
– Lysene får du tak i HER. OBS; frakt og moms kommer i tillegg, så prisen havner på ca 1000,- kr. Lyspære følger med. De har utenlandsk stikk kontakt, så du må kjøpe konverterer. Men det er bare å ta bilde av kontaktet, og stikke på en el butikk og kjøpe konvertere. 

 

Hvor er treningstightsen fra? Den så veldig behagelig ut!
– Den er fra H&M. Den er veldig behagelig!

 

 Hvis du måtte velge en ting du fikk gått tilbake i tid for å endre (det du angrer på at du gjorde, som du helst ville endre) hva ville det ha vært?
– Det er mange ting jeg har opplevd i livet mitt som jeg gjerne skulle vært foruten. Men alle de tingene har jeg klart å vokse av, og de har bare gjort at jeg jobber hardere for å aldri havne i slike situasjoner igjen. Og jeg er nå på et sted i livet der jeg har det ekstremt bra, og hadde ikke alle de vonde (og gode) tingene skjedd, hadde ikke livet mitt sett ut som det er nå. Så nei, jeg ville ikke endret noe. Det eneste jeg vet er at jeg vil bestemme fremtiden, og at mange mennesker som har gjort meg vondt, aldri får lov å være en del av fremtiden min.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

41 kommentarer

Siste innlegg