Er det sånn det er å være voksen?

Når det kommer til hvordan dert ser ut i hjemmet, så er det utrolig hva litt blomster kan gjøre. På tirsdag dro jeg på Plantasjen en tur, og gikk litt bananas kan du si! Jeg kom hjem med 7 nye planter til hjemmet. I og med at jeg har ganske liten leilighet, så er det en del kan man trygt si! Men gud for en stor forskjell det gjorde! Det føles så mye mer koselig og fint med litt friske planter. 

Det er litt morsomt egentlig. Da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa, brydde jeg meg ingenting om blomster. Jeg hadde et par falske blomster i vinduskarmen, men dert var det. Nå derimot, har ting forandret seg helt. Jeg har helt fnatt om jeg ikke har en eneste levende blomst eller plante i leiligheten. Er det sånn det er å være voksen?

Har du like blomsterdilla som meg, eller gir du blaffen?

33 kommentarer

Siste innlegg