Klar for Halloween?

Nå er det kun litt over 2 uker igjen til Halloween, og jeg gleder meg skikkelig! Halloween er virkelig den dagen i året man kan kle seg skikkelig ut, og ta frem de mørkeste sidene sine. Husker selv da jeg pleide å gå trick or treat sammen med venninnene mine. Det var så gøy det! Nå som jeg har blitt litt eldre pleier jeg alltid å dra ut og feste isteden. Men fortsatt fullt påkledd i halloween kostyme! 

I år er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal kle meg ut som. Det er jo så mye å velge i! Og jeg tipper jeg ikke er den eneste som ikke har klart å velge enda. Derfor har jeg funnet en del halloween bilder for inspirasjon, så det blir lettere å finne det perfekte kostymet! 

12 kommentarer
    1. Hei Stina.
      Jeg elsker virkelig bloggen din!
      Men etter jeg leste dette innlegget og så på de skumle og ekle bildene, lurer jeg på om jeg må vente to til tre uker med å lese. Grunnen er at jeg ikke vil ha mareritt på grunn av bloggen din som til vanlig er så barnevennlig .
      Svar gjerne på om at du skal forsette til Halloween med å legge ut mareritt- fremkallende bilder. Elsker deg❤️
      Hilsen jente på elleve år.

    2. jeg synes at halloween er noe djevelsk noe som ikke burde feires. jeg skjønner ikke at folk vil trekke ondskap til seg og feire det. Egentlig så stammer halloween fra den katolske kirke. Alle helgensdag der de ber over de døde helgenene. Og så har det utviklet seg til en djevelsk tradisjon. Det synes jeg er grusomt. Kan man ikke heller feire noe som er litt mer trivelig??

    3. Stina du er mitt forbilde og jeg elsker deg.
      Takk for inspirasjon til hva jeg være.
      Jeg tipper st jeg skal være 3 ting i en 1.en sombi 2.en vampyr 3.en dokke (Annabelle).
      Love you
      -Vicky

    4. Kan du og noen andre lage sånn video,som du og Joakim gjorde i fjord. Der dere skar gresskar. Det var så morsomt

    5. Du burde sjekke ut Anty på youtube og Tess Christine. Sistnevnte har skikkelig morsomme couple-kostymmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg