På Google sitt hovedkontor

// innlegget inneholder reklamelink

Nå har jeg nettopp vært på et YouTube seminar på Google sitt hovedkontor i Norge på Aker Brygge. Jeg og to andre YouTubere; Pellek og Pistol Shrimps snakket om youtube, hvordan vi jobber med det, og litt rundt det, forran 50-60 annonsører. Så det var veldig gøy! Vi fikk også et lite innblikk i YouTube og hvordan de jobber, så det var veldig interessant. Haha, må bare le litt av selve google kontoret. Ja, det er veldig likt som på film. Masse google stæsj overalt, og en haug med morsomme og geniale ting! I inngangen hadde de blant annet hengt gud vet hvor mange fiskekroker i forskjellige farger, som stavet Google. 

Tenkte jeg kunne titte innom og vise dere dagens antrekk! 


ONLY – Jakke  //  WOW – Bukse  //  Nelly.com – sko (reklamelink)  //  Ukjent – Topp

Nå skal jeg spise litt middag, før jeg setter igang med et innlegg til senere i kveld. Ha en fin dag så lenge dere! 

20 kommentarer

Siste innlegg