Ukens spørsmål #78

Skjer det noen ganger at du ikke syntes det er morsomt og blogge eller at du føler deg forplikta til det, eller er det bare gøy?
– Hvis jeg har dager hvor jeg er veldig uinspirert, syns jeg ofte at det kan være vanskelig å skrive. Så da hender det at det blir litt slit, fordi jeg det siste jeg vil her i verden, er å skuffe dere. Men 99,99% av tiden elsker jeg å blogge og har det alltid gøy med det! I tillegg så er dere veldig flinke til å komme med ønsker til innlegg dere ønsker å lese. Så det gjør jo jobben min ganske mye lettere! 

 

Ønsker du deg kjæledyr? 
– Ja og nei. Jeg har hatt ekstremt lyst til å kjøpe en hund. Men jeg har insett at i min jobb er det virkelig ikke noe smart. En av de mange gode tingene ved å jobbe med blogg på heltid, er at man blir veldig fri. Om jeg vil reise til Afrika i morgen, så kan jeg det så lenge jeg tar med pc og har nett. Får jeg en hund, blir den muligheten borte. Da blir det å reise veldig vanskelig i og med at man må ha noen til å passe hunden alltid. I tillegg blir man veldig bundet til hjemmet om man får en hund. Man må jo tross alt ut med hunden 3 ganger om dagen. Så jeg kan ikke akkurat være ute hele dagen, og komme tilbake dagen etter. Så ja og nei, jeg skulle gjerne hatt en liten hund, men jeg har bestemt meg for å vente noen år, frem til jeg er klar for det. 

 

Hva er drømme jobben din?
– Den jobben jeg har nå. Å leve av å blogge og drive med youtube! Håper jeg får muligheten til å drive med det i mange år. For dette er så gøy! Elsker å kunne leve av kreativiteten, tankene og meningene mine. Det beste jeg vet er virkelig å skrive, ta bilder, filme og snakke med dere. Elsker virkelig det å kunne styre hverdagen og livet mitt helt på egenhånd, og den friheten jeg får som blogger er helt fantastisk. 

 

Hvor er toppen og buksa fra?
– Begge er fra Bik Bok 

Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor ville du bodd? 
– Hmm.. Vanskelig spørsmål. Jeg liker meg veldig godt i Oslo. Det eneste “problemet” er at man er litt lite fri i en by. Jeg kan såvidt høre på lav musikk fra tven etter 21 på hverdagen. Så det er litt kjipern, i og med at jeg elsker å være våken til ganske sent og høre på musikk. I tillegg er det jo en følelse at man konstant har veldig mye mennesker rundt seg. Men samtidig liker jeg Oslo og alt det har å by på, ekstremt godt. Når det kommer til andre steder å bo, kunne jeg godt tenkt meg å bo i USA en kortere periode bare for å ha opplevd det. Tror det kunne vært ganske spennende! 

 

Jeg så du skrev at du ikke ønsker egne barn, så mitt spørsmål til det er: Hva gjør at du ikke ønsker egne barn?
– Det er litt forskjellige grunner til det. Helt siden jeg var ganske ung tenåring har jeg ikke likt barn (under 5 år). Jeg syns de er veldig slitsomme, de skriker, griner, og maser. I tillegg kan man ikke snakke med de som et “normalt” menneske i og med at de ikke har lært seg å snakke skikkelig enda. Jeg vet mange syns det ser skikkelig kos ut og ha en liten baby. Men for meg blir det veldig uaktuelt. En annen grunn til at jeg ikke ønsker barn er fordi livet endres så ekstremt mye når man får et barn. Plutselig må man sette et annet menneske foran sine egne ønsker og behov.

En annen av grunnene til at jeg heller ikke vil ha barn er rett og slett fordi graviditet freaker meg ut. Begge gangene søsteren min var gravid turte jeg såvidt å ta på magen hennes. Jeg vet at de å være gravid er en av de aller mest naturlige tingene å gjøre her i verden. Men jeg syns det er sykt freaky at man har et menneske inne i seg i 9 måneder. Tror nok jeg hadde fått ganske panikk. Så ja, dette er bare noen få av de mange grunnene til at jeg ikke har lyst på barn. Om jeg føler det sånn om 10 år eller ei, er en annen sak. Men jeg tenker sånn, når man lever i en verden som er overfull av mennesker allerede, er det ganske idiotisk å få barn om man ikke har ekstremt lyst på det. 

 

Hvor er buksen og jakken fra?
– Jakken er fra Gina Tricot og buksen er ukjent. 

 

Jeg lurte på om du kunne ha sånn dag at du møter liksom fansen din. Det hadde vært utrolig gøy. Elsker deg
– Jeg har veldig lyst til å ha et meet up her i Oslo. Men er ikke helt sikker hvordan jeg skulle fått det til. Har veldig lyst til å møte dere og hilse på dere alle. Så har veldig lyst til å få til noe. Kom gjerne med idèer til hvordan vi kunne fått det til, om dere har noen!

 

Hva er din drømmejobb uten om bloggen?
– Jeg er faktisk ikke sikker. Det må være en jobb der jeg er min egen sjef, og kan styre jobben selv. Har alltid elsket å skrive og ta bilder. Så blogging passer jo best, haha! Men hvis jeg ikke kunne vært det, så hadde kanskje det å skrive en bok vært noe. Hvem vet, kanskje jeg skal gjøre det uansett, sånn ved siden av bloggen? Eller så tror jeg det kunne vært gøy å jobbet med fotografi. Eventuelt noe med tv. Det tror jeg at kunne vært ganske gøy. Er jo veldig komfortabel forran kameraet, og jeg har allerede vært noen ganger på tv. Så det kunne sikkert gøy og et alternativ. Men blogging og youtube er definitivt morsomst! 

 

– Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

40 kommentarer
    1. Elsker rett å slett bloggen din å videoene dine, blir så inspirert 🙂 Nå har jeg fått DIY ånden over meg, å har kommet på masse ideer til ting jeg vil lage så nå holder jeg på å lage en liste, for så å ta litt å litt av gangen 🙂 Du er bare topp Stina <3

    2. Vet du sikkert har fått/svart på dette spørsmåle 100ganger, men hvordan får du motivasjon til å trene? Elsker deg💕❤️

    3. Jeg lurte på om du kunne ha en “produkter jeg har brukt opp” eller “produkter jeg angrer på å ha kjøpt” video ❤ Elsker bloggen din ❤

    4. Jeg har heller ikke lyst på barn. Er så drittlei at samfunnet forventer at bare fordi du er kvinne, så skal du ville ha barn? Og når folk rister på hodet og ler, så drar de den “bare vent om 10 år, du” BLIR GAL

    5. Hei Stina. Jeg liker bloggen din men jeg lurer på en ting… I noen av blogginnleggene dine så skriver du at du bruker Str xxs eller xxs på wow. På nettsiden dems så står det at det er fra jenter fra 7-14 år.
      Hvis du er innom en wowbutikk å ser på en tavle på veggen så står det at Str xxs og XS er for jenter fra 7.9 år. Og med tanke på at du er 22, så synes jeg at det at du skal bruke xxs og xs virker veldig merkelig. Jeg ser også på mange wowmodeller som kanskje er 12 år gamle ha på seg gensere som rekker dem ganske langt ned på beina(tunika) Og noen ganger på bilder så ser jeg at du går med det samme, bare at din genser stopper midt på magen din. Så jeg synes kanskje at du burde gå noen Str opp? Foreksempel M. Wow er jo faktisk barnestørrelser. M er for de som er 1.54 til 1.60. Og du er jo 1.60!! Jeg bare syntes at det virker litt rart…😆
      Det er forresten ikke en hate- kommentar.

    6. Jeg synes det er bra at du venter med å kjøpe deg hund til du er helt sikker på det. Så alt for mange kjøper seg kjæledyr uten å tenke over hva det innebærer. Det er veldig synd for mange kjæledyr lever et liv de ikke fortjener fordi eieren har gått lei osv.. men jeg trur du kunne ha tatt godt vare på en hund siden du bestemmer over jobben din:)

    7. Hei! Jeg sliter veldig med å stå opp på morningen, og jeg ser veldig trøtt ut, men jeg bruker ikke sminke, jeg er jo bare 11. Jeg gjesper noen ganger i timene og er veldig trøtt, er det noen andre B-mennesker som føler det sånn? Har du noen tips for å se mer våken ut og føle seg mer våken? Stor fan!

    8. Viss du skulle bodd i U.S.A , hvor lenge hadde du bodd der? Og hadde du forsatt med norsk blogg? Har ikke lyst att du skal slutte vertfall! Du lyser dagen min opp!

    9. kan du skrive hvordan komme over typen-tips? Jeg har lenge holdt på med en gutt, og han ble en stor del av mitt liv! Han avslutta det, og det knuste meg. Han bryr seg ikke om meg lengre, mens jeg sitter igjen med alle spørsmålene, tanker og følelser – å det tar opp alle mine tårer og energi!

    10. Jeg synes deg er litt merkelig at du synes at graviditeten er freaky,?? det er jo super normalt! Men nei Alle liker ikke det.. Men også sa du at du synes at det er idiotisk å få barn , siden det er så mange i verden.. Det høres ut som du hater små barn..
      Bare lurer på dette..

    11. Hei Stina !
      Elsker bloggen din.
      Jeg lurte på om du kunne lage noen DIY videoer
      Eks:sminke eller noe sånt

    12. Jeg lurer på om du kan skrive om ditt første blogginnlegg eller din første video som blogger? Kom over noen videoer fra 2011 og 2012 og synes det var veldig artig å se forskjellen. Så det hadde vært veldig gøy å lese ditt første innlegg og video;-)

    13. Love you😍😍😍❤️Jeg lurte på når neste girl talk video kommer?❤️Elsket det😍❤️ Jeg elsker når du gir tips og råd på videoer. Det hjelper veldig❤️❤️❤️

    14. Hei! Jeg lurte på om du kunne lage innlegg som “mine topp 20 fra Nelly” synes alltid slike innlegg er så inspirerende:)<3

    15. Hvor har du kjøpt teppet med stjernene?? Har lyst på sånt selv, men vet ikke hvor jeg får kjøpt det

    16. Hei, jeg lurte bare på om du har vært hos legen, siden du skrev i sist “ukens spørsmål” tror jeg at du føler deg lite opplagt for tiden?

    17. Kan du linke til ett innlegg du skrev i august. Det handlet om hvordan man kan få bedre nattesøvn 🙂

    18. Hei Stina!
      Jeg vet dette er et utrolig `kleint` spørsmål.
      Men her kommer det: Jeg synes at puppene dine holder
      seg så pent oppe, så jeg lurer på om det noen spesiell
      type du bruker?
      Jeg har ikke begynt med bh enda, så jeg lurte på om du har noen tips? Håper dette ikke ble et dumt spørsmål!

    19. Hvor er genseren fra bli vakker videoen fra? Den var kjempe fin! Har spurt om det før, men har aldri fått svar så hadde vært fint å få det nå!

    20. hahaha, jeg syns også graviditet er “freaky” ! klarer ikke å fårestille meg at det skal ligge en levende person inni magen min :S og en gang var jeg med en veninne som var gravid, og så sparket babyen, og hun bare “se, du ser at han sparker” og så kom det sånne “klumper” på magen der han sparket. og jeg bare… æææsj :O jeg har også bestemt meg for å ikke få barn 🙂 kommer til å være gammel aleine da, men men 🙂

    21. Om du vil bo i USA i en kortere periode, kan jeg anbefale New York. Jeg bor her selv nå, og skal bo her til midt i november. Det er virkelig en fantastisk by, og man blir så mye bedre kjent med både byen og menneskene her, når man faktisk bor her selv en stund. Jeg elsker denne byen så enormt, og har virkelig blitt en new yorker by heart, haha! Det er likevel veldig dyrt, men en opplevelse for livet, er det i alle fall 🙂 Klem

    22. Hei! Jeg elsker videoen dine og bloggen!❤️ Spørsmål til ukens spørsmål: Kan du vise et bilde av då du var 12 år? Var du tynn som nå, normal eller lubben? Hvor høy var du da du var 12 år? Tviler litt på meg. Vil bare vite hva som er normalt. Elsker deg utrolig mye💖❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg