Sett deg mål!

God mandag! ♥ Er dere klare for en ny uke? Det er virkelig jeg! Jeg har allerede fått unnagjort noen ærender, og nå skal jeg sette meg ned og planlegge uken, og sette noen mål for uken. Jeg syns alltid det er så viktig å ha noen planer og mål for hva man skal gjøre. Det trenger ikke å være noen store mål, eller en milelang to do liste. Men kanskje dette blir uken som du endelig skal få ryddet vekk sommerklærne, eller klarer å unnagjort 4 treningsøkter? 

Sett deg ned med penn og papir, og skriv ned hva du vil oppnå med uken. Hva er det du har utsatt altfor lenge? Det er på tide å gjøre noe med! Husk; jo lengre du utsetter ting, desto verre blir det. Dette er uken du skal komme a jour med to do listen din. Skriv ned 5-10 punkter med ting du ønsker å få gjort denne uken, og bestem deg for at du skal gjøre de. Skriv gjerne også opp hvilke dager du skal gjøre hver ting. Da blir det enda lettere å få unnagjort tingene! 


Bik Bok – Bukse  //  H&M – Topp //  ONLY – Jakke  //  Ukjent – Sko og veske

 

Hva er dine planer og mål for uken?

7 kommentarer
    1. Har ikke så mange punkter ennå, men har foreløpig disse:
      1. Ignorere tilbudene Rimi nå kjører med 2 stk. 1.5liter Pepsi for 38,- og 3 poser Nidars favoritter for 99,-. Har jo snakket om å leve sunnere 🙂
      2. Få tak i en av de nye iPhonene som kommer i salg til fredag 🙂

    2. Bloggen din Gjør meg sterkere stina!
      Jeg har depresjon og sliter med en del ting som foreksempel skole. Men hver gang jeg leser blogger din så lærer jeg alltid noe viktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg