Throwback Thursday

En av de morsomme tingene ved å ha blogget i mange år, er at man kan se tilbake på hvordan livet var langt tilbake i tid. Siden det er torsdag, og den 1 oktober. Tenkte jeg å se tilbake på hvordan jeg hadde det i oktober 2012, 2013 og 2014. Kanskje er det noe du kjenner igjen? Fortell meg gjerne hvor lenge du har lest bloggen min i kommentarfeltet under! 

 

Oktober 2012.

Jeg hadde nettopp startet på VG3 allmenn påbygg, og gikk på skole i Drammen. Hadde medier som fordypningsfag og ble enda mer interessert i blogging. Ble også kjent med masse nye mennesker fra klassen min, blant annet Victoria/Vicky som jeg enda er veldig god venninne med. 

I et par uker ble jeg veldig lei hair extensions, og gikk helt uten. Det tok ikke lang tid igjen før jeg savnet langt hår, og siden den gang har jeg ikke hatt en eneste pause uten! Hehe! 

Jeg hadde også vært i Tyrkia på sommeren og hadde blitt sinnsykt brun. Kunne jeg ikke vært så brun året rundt? Ja takk, gjerne det! 

 

Oktober 2013

Dette var noen måneder etter skolen var ferdig, og jeg begynte å drive med blogging på heltid. Veldig gøy, men også en helt annerledes hverdag! 

dwa

Prøvde meg litt som barnevakt for tantebarnet mitt Emmeline. 

Var på masse presseting, blant annet med June på Samsung!

Festet med Victoria! 

Dro på premieren til kjærlighetsredet med Nora. Husker vi tenkte vi skulle dra den helt ut og feste til langt på natt. Men da klokken nærmet seg 01 var vi stuptrøtte og dro hjem til Nora med hver vår Ben and Jerrys isboks og så på film! 

 

Oktober 2014

Dette var måneden da jeg gjorde det slutt med eks samboeren min, og flyttet ut fra han og inn i kollektiv. Det var veldig rart å flytte inn i et kollektiv med tre helt ukjente jenter. Men den dag i dag, er jeg så ekstremt glad for at jeg gjorde det!

Avsluttet måneden med en skikkelig halloweenfeiring med Ane Marte og June. De jentene altså! 

Det er så merkelig å se hvor mye livet mitt har forandret seg på disse årene. Den dag i dag bor jeg helt for meg selv, og føler jeg har blitt skikkelig voksen. Bloggen er noe jeg lever 100% av, og jeg storkoser meg virkelig med det. Skål for flere år med blogging og morro! 

 

 

Følg meg på facebook og instagram 

15 kommentarer
    1. Veldig bra innleg!
      Har ikke lest bloggen din så lenge så
      Det var gøy å se hvordan du har levd får❤️

    2. Det første bildet på 2013 var du absolutt NYDELIG på!! Misforstå meg rett, du er nydelig nå og!!
      Jeg tror jeg har lest bloggen din siden januar eller februar kanskje…, men jeg har allerede sett nesten alle videoene dine på youtube, haha! Det er så rart å se hvor mye du har utviklet deg som youtuber!! Elsker bloggen din, og kommer nok til å lese den daglig frem til du stopper å blogge…:-D

    3. så gøy <3 jeg har lest bloggen din ganske så fra starten av og vært så og si fast leser siden =)blogget aktivt like lenge som deg =) ha en fin kveld =)

    4. Jeg har laget en collage fra 5 år tilbake 😉 Det eneste jeg kan si med sikkerthet er at jeg ‘eldes’ for hvert år – og så ler jeg litt av div outfits 😀 Ser at du har blitt mer voksen også, men like vakker. Jeg husker ikke når jeg begynte å kommentere her,ikke lenge siden, men har lest bloggen din i ca 2 år 😀

    5. Digger slike tilbakeblikk! 🙂 Har tittet innom bloggen din av og på i flere år, husker det bildet der du hadde kort hår og det under der du var så brun. Mener å huske at du hadde den outfiten som en del av introen til videoene dine før? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg