Inspirasjon til å spise sunnere!

Da jeg la ut innlegget “kom igang med treningen” for noen dager siden, var det mange av dere som sa at dere ville være med på det. Derfor kommer litt mat inspirasjon, som dere kan ta med dere inn i uken som kommer. Stikkord; mer proteiner, mer frukt og grønnsaker, mer vann. Mindre godteri, mindre junkfood. Mer matglede! 

Følg meg på facebook og instagram 

11 kommentarer
    1. Kan du ha utfordringen om 30 dager uten sukker igjen? Det var veldig gøy og man blir motivert til å spise sunnere

    2. tusen takk for god inspirasjon, du er virkelig god! Ønsker deg en flott flott uke Stina. digger bloggen din så så masse <3 du er så utrolig flink og skrive for deg!

    3. Tenkte bare å opplyse deg om en sak som det skrives mye om i media for tiden; nettopp at bloggere uten utdanning og kompetanse innen ernæring og kosthold leker eksperter på nettet. Jovist er det sunt med proteiner, mer grønnsaker og mindre ferdigprodusert mat. Men ta foreksempel dine kunnskaper om hva “sukker” er. Du snakker om 30 dager uten sukker? Du vet at karbohydratene som finnes i frukt påvirker blodsukkeret og insulin i kroppen på samme låte som karbohydratene man finner i sjokolade og brus. Jovist heter det 5 om dagen, men kun 2 av disse burde være frukt, resten grønnsaker. Dette er bare eksempler for å vise at de fleste bloggere ikke har den fagelige innsikten som trengs for å drive helseopplysninger.

    4. Jeg syns det er vanskelig med og få inspirasjon til og trene, men du hjelper meg masse på inspirasjonen! Du er forbilde mitt 😀

    5. hei stina! jeg elsker at du skriver slike innlegg med tips til sunnere kosthold, mer trening osv, og jeg blir veldig motivert selv!
      jeg har ett problem, og det er at jeg blir utrolig fristet. ligger det chips i skapet på kjøkkenet og jeg skal bare se en episode på serien jeg følger med på, så blir jeg veldig fristet og tenker “det er bare i dag” men så skjer det nesten hver dag.. mamma og pappa kjøper også veldig sjelden frukt, og jeg elsker frukt men så har vi det aldri!
      jeg har tenkt å trene to dager i uken hvor jeg går en liten runde, prøve (!!!) å spise så lite usunt som mulig, og ta noen treningsøvelser etter jeg har gått tur. jeg har også lyst til å få mer strammere rumpe, og trene slik at jeg ikke har like mye fett hvor det “skal være” thigh gap. har du øvelser jeg kan gjøre da? 🙂 setter veldig stor pris på om du hjelper!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg