Klar for skal vi danse!

// innlegget inneholder adlinks

Nå skal jeg snart dra opp til Nydalen, til TV2 studioene. For å se på Skal vi danse i kveld. Min veldig gode venn PelleK deltar i programmet, så da skal jeg opp og heie på han! Husk å stemme på han i kveld. Du kan sende sms 12 til 26400 eller stemme gratis på TV2.no. Tenkte bare jeg skulle vise dere kjapt dagens antrekk før jeg løper ut av døren. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det i dag, men jeg som har hatt såå god tid i dag, har plutselig dårlig tid. Er det mulig? Hmm, skylder på at jeg så litt for mye på Keeping up with the kardashians! 


Bik Bok – Bukse  // Topp – HER  //  Sko – HER  //  Jakke – Ukjent

Skal prøve å holde dere oppdatert på snapchat i kveld. Så følg med der! Har du ikke lagt meg til enda, er det bare å gjøre det. Heter stinablogg der, og alle som legger meg til kan både se mystory og sende meg snaps 🙂 

 

Følg meg på facebook og instagram 

23 kommentarer

Siste innlegg