Viktig å ta vare på vennskap!

I går jeg på Olivia på Aker Brygge med June og venninnen hennes Jeanette Helen. Det er så altfor lenge siden jeg har vært med June, så det var virkelig på tide å catche opp litt igjen! Og det var så koselig å bli kjent med Jeanette. Det er så altfor lett å glemme bort å være med venner når hverdagen blir for hektisk.

Men gud så viktig og godt det er for sjelen å være med venner. Personlig har jeg altfor lett for å stenge meg inne og bare slappe av alene. Spesielt når høsten kommer. Men da er det ekstra viktig å være obs på å pleie vennskapene sine! 

Det ble et par drinker og masse god mat. Vi hadde egentlig litt halvveis planer om å dra ut en tur. Men da klokken var 22:30 satt alle og gjespet, og var rimelig klare for å dra hjem og ta kvelden. Haha, føler meg brått så voksen når jeg ikke holder ut en fredagskveld engang. Men på den positive siden, slapp jeg å være noe fyllesyk i dag, så jeg har allerede vært en tur innom gymmet og fått unnagjort den tredje og siste økten denne uken. I kveld blir det opp på Nydalen og se på Skal vi danse. Forteller mer om det senere i dag! 

 

Hva er dine planer for lørdagskvelden?

 

 

Følg meg på facebook og instagram 

8 kommentarer
    1. Ja det er viktig med venner:) Selv har jeg mistet mine venner etter vi gikk ut i videregående skole, og di vennene jeg prøvde å være med på videregående skole passet jeg ikke sammen med. Så nå er det egentlig bare meg og min mann:)
      I kveld skal vi kose oss med kylling og film:)

    2. Hei Stina, elsker bloggen din!😉😍💗💞
      Jeg lurer på hva du gjør med sminke og bading 🏊🏻💄

    3. Å ha gode venner er terapi for sjelen. Jeg har tre venninner fra barndommen som jeg henger med. Treffes over en latte, middag og ringer hverandre hver uke 🙂 Nå skal vi i familiemiddag, det blir ikke hæla i taket denne lørdagskvelden for å si det sånn, ha ha. God lørdag Stina 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg