Merkelige drømmer

I går kveld glemte jeg helt bort å skru på vekkerklokken, så i dag har jeg sovet helt frem til 12. 12!! Gjett om jeg fikk sjokk når jeg så hva klokken på mobilen min var. Kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Men gud så etterlengtet det var! Det er så deilig å bare sove så lenge kroppen trenger for en gangs skyld. Kjenner at hodet mitt er mye klarere i dag. Det er som om det er skyfri himmel, haha!

Tror også mye av grunnen til at jeg sov så lenge i dag, var fordi jeg drømte så mye rart i natt. Jeg blir helt forbauset over hvor mye rart en kan rekke å drømme på en natt. Plutselig hadde jeg flyttet inn i et gigantisk hus, så hadde jeg blitt kidnappet og vært borte i 2 år, og plutselig hang jeg med alle jentene jeg var i venninnegjeng med da jeg gikk på ungdomsskolen. Hvordan er det mulig å drømme så mye forskjellig på en natt? Og det som er så rart også, er at jeg husker alt fra hele drømmen så detaljert. Vanligvis husker jeg nesten aldri hva jeg har drømt engang. Merkelig! Noen av dere som pleier å drømme mye rart? Fortell meg gjerne deres merkeligste drømmer i kommentarfeltet! 

Følg meg på facebook og instagram 

30 kommentarer
    1. Jeg drømmer sinnssykt mye rart hele tiden. Her om dagen for eksempel, drømte jeg at Ariel, denne lille havfruen og faren hennes eksploderte pga. en ovn med noen jakker inni. Også begynte jeg å hylgrine mens jeg holdt tiaraen hennes. Haha!
      Ha en fin helg, Stina 🙂

    2. Jeg tror kanskje man drømmer ekstra mye når man stresser, eller kroppen trenger ekstra hvile, men ikke helt får det. Forrige uke var jeg ganske på autopilot, for skolen jeg går på krever så mye mer enn jeg trodde, og jeg var rett og slett superstressa og sliten. Da hadde jeg mange drømmer nesten hver natt, og våknet alltid opp med en “ehm… hva?” følelse… Vet ikke om det er tilfellet med deg, men for meg er det i alle fall slik. Håper du får en fin dag 🙂

    3. I don’t really believe in coincidences. I listen to the previous night’s Coast to Coast AM radio program, every morning with my iPhone. During the first hour from the program of last night, there was a dream expert on the program. The dream expert mentioned the fact that it is easier to remember your dreams when you are awakened gradually, rather than being awakened abruptly when an alarm clock sounds.

    4. En gang så drømte jeg at jeg besøkte kongen og dronningen så falt pappa ned fra vinduet også skulle han gå inn i slottet igjen så vart han andmelt til politien og så vart han i fengselet
      HÅPER ET SVAR:) Er VELDIG stor fan av deg stina

    5. Jeg sover så lite at jeg tror ikke jeg rekker å drømme. Jeg er ofte våken tre netter på rad uten at det gjør meg noe. Litt rart. Men folk er vel forskjellige:)

    6. Jeg drømte en natt at jeg bodde i Pakistan, det var så virkelig. Kjente varmen, lukten fra alle bodene på markedet av krydder, frukt og grønnsaker. Lukt i drømme var spes med SÅ virkelig. Har jo ikke noe annet forhold til Pakistan enn at vi har mange nye landsmenn derfra. God helg Stina 🙂

    7. Drømte nylig at jeg var hjemme i gata å så et digert hus som nesten var som et slott me gigantisk hage og fotballbane. Skjønte lite av den drømmen, var ganske rart.

    8. Haha, drømmer også synsykt masse rart på en natt! Natt til fredag drømte jeg 4 drømmer på en gang og det handlet om så mye at jeg nesten ikke klarer og skrive det. Elsker bloggen din <3

    9. Klokka 12:12 hadde jeg allerede vært på skolen, skrevet en stil, vært i butikken og blitt kjørt hjem:-P Men ja, det er fantastisk å bare sove ut av og til. I en hektisk hverdag er det i hvert fall for meg helt nødvendig av og til!

    10. Jeg er veldg killen (Sorry vet ikke helt hvordan man staver det)
      Og jeg er redd for Aper,Så jeg tror en del skjønner hva jeg pleier å drømme;)Elsker bloggen din!:))

    11. Jeg drømmer veldig mye rart. Blant annet at sola detter “ned” fra himmelen, løpende skjeletteter på skolen osv… hehe..! ha en fin helg!!;)

    12. Drømte at jeg ble forfulgt nedover karl johan av erik solbakken og hasse hope. De løp etter meg med en limbostang og jeg klarte ikke å bevege meg…haha

    13. Du er ikke den eneste som drømmer mye rart!
      En gang drømte jeg at jeg gikk på butikken for å kjøpe vaniljeyoghurt i ny emballasje. En annen gang drømte jeg at det var et romvesen på skolen, som jeg hadde fått i oppgave å fange, haha.

    14. Drømmer mye rart! Ikke alt egner seg på trykk, som regel husker jeg drømmene mine.
      Har drømt at venninnene mine, eksen og jeg hadde rømt på et tog. Å vi hadde ikke billetter, så vi satt i en lagervogn. Konduktøren kom, å alle utenom jeg gjemte seg, de hoppet i noe som kunne se ut som en kjøttkvern som kvernet dem opp. Å dermed ble jo jeg traumatisk ødelagt.
      Men så etter noen minutter kom dem frem bak konduktøren og var i livet. Jeg ble aldri meg selv. Jeg ble en ordentlig krøpling og jeg ble ikke eldre, jeg forble 17 år mens de var over 20 år, haha! Va rimelig satt ut den dagen på skolen for å si det sånn.
      Har også drømt at jeg har måtte løpe opp en undergang med trapp. Den var så lang at det var toaletter flere steder der. Så var det ett eller annet som jagde oss. Brann eller et smittsomt virus. Så alle løp for å redde seg selv. Mange løp inn på toalettene for å gjemme seg. Men så trykte noen på brannalarmen så sprinkelanlegget begynte. Å vannet hadde ikke noe sted å gjøre av seg, så trappeoppgangen fyltes opp med vann. Å jeg husker at jeg vurderte å løpe inn på et toalett å gjemme meg. Men jeg løp opp trappen å ut. Da var det full utrykning når vi kom opp.
      Har bare sånne rare, katastrofedrømmer eller syke syke drømmer som er ekle. :’) Hurra for en livlig fantasi.
      Ha en riktig fin helg Stina!

    15. Jeg drømmer ekstremt mye rart og husker forbausende mye. Da jeg var mindre skrev jeg ned de merkeligste drømmene mine i en bok og denne boken fant jeg igjen for ikke så lenge siden. Alt som står i den boken altså, haha!
      Ha en fortsatt fin helg 🙂

    16. Jeg drømte en gang at mamma hadde bursdag. Vi fikk det sammme til hovedrett som forett. Da servitørene skulle gi oss kake, måtte jeg le. Det var diger og kjempe høy. De satte den rett foran mamma. Hhahah! Det var en morsom drøm

    17. Jeg pleier alltid å drømme om ex’en min jeg. Rare drømmer, f.eks at han stjeler nattbordslampen min og at familien hans inviterer meg på middag uten han. Merkelig med andre ord 🙂 Ha en fortsatt fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg