Tom for ord..

Jeg vet ikke om det er fordi jeg har laget en ny video hver dag i over en uke, eller hva grunnen kan være, hodet mitt er helt tomt for ord. Jeg klarer ikke å sette meg ned å skrive noen skikkelig gode blogginnlegg. Det er som om hodet bare har stoppet opp. Som at man plutselig skal sette seg tilbake på en sykkel, men man har glemt hvordan man skal sykle. Merkelig følelse..  

Det eneste jeg vet er at det skal bli godt å blogge som vanlig igjen. Å lage en ny video hver dag var veldig morsomt. Men det tok veldig over for blogginnleggene. Og det er jo blogger jeg først og fremst er. Så heldigvis at jeg kun skulle lage videoer hver dag, i en uke. Men det var veldig fascinerende å se hvor mye jeg lærte på den ene uken. Det er litt som jeg snakket om i videoen “Slik oppnår du suksess”, at hvis man legger all oppmerksomheten ett sted blir man så sykt mye bedre på akkurat den tingen. 

Men. Nå skal ikke jeg tomprate noe mer. Nå må jeg virkelig sette meg ned og skrive ned noen gode bloggidèer og få kommet igang igjen! Kom gjerne med innspill om du har noen ønsker til innlegg du vil at jeg skal skrive om!

 

// Bilder – Kyle Meyr  // kylemeyr.com 

36 kommentarer
    1. Når får vite svaret på den videoen du la ut igår?😏
      Kan du skrive hva du gjør hvert klokkeslett iløpet av dagen?
      Håper du får ider til blogging. Stå på ☺️

    2. Kunne gjerne tenkt meg en typisk mat-dag for deg, der du tar bilde av all maten du spiser gjennom hele dagen! 🙂

    3. Kan du skrive et innlegg om hva som inspirerer deg/gir deg motivasjon? Utrolig kule bilder forresten!;)

    4. Kunne vært morsomt å lese noen spesielle hendelser i løpet av livet ditt. Vis du ikke har fortalt/ skrevet dem alt på bloggen. Eller du kunne snakket om en sak du “brenner” for, som nødvendigvis ikke er om mat-industrien? c:

    5. Hei!
      Jeg er en jente på tolv år og jeg ville bare si at du er en utrolig flink blogger!😊
      Og et tips er at jeg gjerne ville hatt mer DIYs for det er veldig inspirerende❤️
      Stå på!!!

    6. Jeg synes det var ekstra koselig med de vlogene hvor du hadde med deg kameraet hele dagen. Så ikke legg den helt på hylla da 🙂
      Ha en fin kveld videre <3

    7. Hei.
      -Jeg kunne gjerne tenkt meg mer mat innlegg.
      Noen matretter ikke bare middag med også snacks. Gjerne så basic som hvordan lage brunsaus fra bunnen av..
      -Gjerne trening av innside lår og side mage.
      -Kan tenke meg en ny godteri stopp runde(gjerne med enda mer oppdatteringer) f.eks snaps og insta med motivasjon.
      (Hva var snapen foresten, husker ikke)
      Evt. om du har noen hobbyer, f.eks tegning for voksne, strikking osv.
      Syns du er kjempefink og stå på, men må være ærlig at det merkes noen ganger at du har litt yngre følgere(ikke nødvendigvis negativt ment)
      Silje

    8. du kan blogge om:hvorfor du ikke hr kjøpt leilighet men leie om jeg ikke tar feil. hva du ser etter i en gutt?dater du noen? spørsmålsrunde? skrive hva planene dine resten av åre er? skal du ut å reise lignende 🙂 flauser som er opplevd?

    9. “Ting dere ikke vet om meg”-innlegg er alltid morsomt å lese. Ellers er jo innlegg hvor du viser ting du har lyst på for tiden (sånn klesplagg, sko, sminke osv.) morsomt og inspirerende.
      Også lurer jeg på hvordan du fant ut at du var en ateist etter som du kommer fra en kristen familie? 🙂

    10. Fine bilder! Kan du lage et innlegg der du skriver om dine top 10 nye kjønnhetsprodukter, ny treningsvideo for mage og lår eller et innlegg der du skriver om fem viktige hendelser i livet ditt?

    11. Jeg må bare si at jeg synes det var veldig morro med de videoene hvor vi fikk følge deg igjennom dagen 😀 neste gang kan du kanskje lage en video mens du lager en middag? Hadde vært spennende og sett hva du spiser til middag. Kanskje gi oss noen sunne middagstips? 🙂

    12. Vlogs er kjempeinteressant men krever kanskje mye arbeid. Hadde vært veldig gøy hvis du gjorde en Yoga challenge, kan ikke huske at du har gjort det før 😊

    13. Hei Stina! Du er forbilde mitt… Jeg så for en stund siden den videoen du la ut om depresjon. Det er nå jeg bestemte meg for å fortelle noen om hvordan jeg har det, og det er deg jeg vil fortelle det til. Kanskje er det fordi du virker som en utrolig bra person, men det faktum at du ikke vet hvem jeg er gjør alt mye lettere.
      Det som har hendt meg er egentlig ganske lite i motsetning til deg, men alikevell har jeg det utrolig tøft.
      Jeg fikk meg en kjæreste rundt jul 2014. I min tidligere fortid har jeg blitt utsatt for 2 overfall, og dette har ødelagt tilliten min for gutter, men med kjæresten ble dette mye bedre. Jeg stolte på han. Vi var sammen i ca en måned. Så kom dagen da jeg gjorde det slutt. Han hadde vert utro. Han hadde sovet med jenter i telt og gjort litt forskjellig med dem. Han holdt det skjult for meg i ca ei uke, men så sa han det. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, men en uke senere gjorde jeg det slutt.
      Dette ødela meg. Jeg savna han så utrolig mye. Både jeg og han var sikre på at det kom til å bli oss to i fremtiden. Høres kanskje litt rart ut, men det er faktisk sant… Etter en periode uten han så gikk det meste tilbake til normalt.
      Plutselig en dag i sommer så fikk vi kontakten igjen. Vi snakket i 10 dager, og plutselig ble vi sammen igjen. Jeg spurte han den dagen vi begynte å holde på; om han hadde hatt sex med ei i klassen. Jeg spurte siden jeg visste at ei i klassen hadde hatt sex med en hun likte, og jeg visste at hun likte eksen min. Han sa nei. Når jeg var med han så spurte jeg han igjen, og han sa fortsatt nei. Dagen etter vi ble sammen så ringte hun i klassen til meg. Hun fortalte meg at hun droppet sommerballet mitt for å sove over hos eksen min. Hun visste at jeg og eksen likte hverandre. Hun sov over og de hadde sex gjentatte ganger. Begge hadde løyet til meg siden Juni, og jeg fikk vite dette 13. august. Da slo jeg opp med han. Jeg stoler ikke på gutter lenger.
      Jeg har slitt med selvbilde siden 8. klasse. Helt fra 8. klasse til nå netopp (2 år) har jeg spist utrolig lite. Jeg hoppet over så mange måltid som mulig. Jeg piste kanskje bare en gang i døynet. Men jeg er så utrolig glad i mat sånn at den ene gangen i døynet ble fort til overspising. Dette førte til at jeg gikk opp i vekt. Nå spiser jeg gjevnlig siden mor og far fikk en misstanke. Jeg hadde aldri anoreksia. Det er fælt å si det, men jeg drømte ofte om å ha det. Jeg er så missfornøyd med meg selv. Jeg poster nesten aldri bilder av meg selv på sosiale medier, jeg er ensom pga mine tidligere veninner var ikke så ekte som jeg trodde. Jeg har ei veninne, og hun er jeg sjeldent med. Jeg sitter mye inne, og dette gir meg derfor mye tid til å tenke.
      Helt siden vi slo opp nå den 13.august så er alt forandret. Jeg sliter med meg selv nå mer en før. Selvtiliten min er på bunn. Jeg skjelver av og til og kaldsvetter blant folk. Folk ser på meg med et blikk som forteller meg at de vet hva som skjedde mellom meg og eksen, og at de syns synd på meg. Jeg takler det ikke så jeg ender ofte opp med å stikke fra der jeg er pga jeg begynner å gråte. Jeg var på en fritidsklubb i går med hun ene veninna mi, men jeg stakk mye tidligere siden folk la merke til at jeg satt der med tårer i øynene.
      Jeg er kjempe trøtt hele tiden. Jeg gråter meg i søvnca hvernatt. Jeg er trist hele tiden. Ingenting er lyst lenger.. alt er bare mørkt. Jeg føler meg så tom. Jeg har flere ganger tenkt på å ende livet, men jeg klarer det ikke. Jeg tenker at det er egoistisk overfor familien min.
      I tilegg til dette med eksen så fikk jeg netopp vite at hun som hadde sex med eksen, har egentlig hata meg helt siden jeg begynte på skole med henne (I 2 år.) Hun har bare latt som om hun likte meg. Nå ser jeg henne på skolen hver dag. Jeg takler ikke synet av henne. Jeg blir dårlig av å se på henne. Jeg får vondt i magen og blir kvalm. Jeg reagerer fysisk på det hun gjorde med eksen, og det hun har holdt skjult for meg…
      Dette er endel av hva som har hendt meg. Det er kanskje ikke så gale tenker du, men dette har ødelagt meg fullstendig.
      Jeg er så lang nede nå at jeg ikke lenger vet om livet er verdt å kjempe for.

    14. Wow den freaky bildet der :O Hvis det er noen trøst, er jeg ganske tom i hodet selv om dagene. blei 2plutselig2 arbeidsledig. Wierd. Men liker jeg deg som video blogger og 😀

    15. Sette opp en dagsmeny over hva du spiser i løpet av en dag. Med bilder av alt og oppskrifter =) ha en fin dag

    16. Beundrer deg for at du i det hele tatt er ‘forfatter’ 😀 At du har dager hvor hodet er tomt betyr vel at cellene må få hvile, men at du kommer sterkere tilbake 🙂 Jeg har ingen ønsker om hva du skal blogge om, jeg finner alltid noe som interesserer meg, og noe kutter jeg ut. Ha en fin og tankefull helg 😀

    17. Hei kan du lage morgenrutine video?
      Lag sånn favoritt sminke produkter innlegg
      Mnd favoritter innlegg

    18. Hei Stina!
      Du er så utrolig flink og inspirerende!
      Jeg er 11 år og er helt avhengi av deg.
      Går inn på bloggen for å se om det er
      noen nye innlegg hver dag ca. 5 ganger om dagen.
      Elsker bloggen din, stå på!!!

    19. Jeg ønsker meg gjerne en klesdag😀
      Der du viser frem mange klær du har…
      Og kanskje til og med gå på shopping?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg