Vinn stilige plakater fra Desenio!

// annonse

Dere har kanskje fått med dere at jeg har sett etter noe kult å ha på veggene mine, helt siden jeg flyttet inn i leiligheten min? Vel, endelig en stor godnyhet! Jeg har endelig funnet en side som selger masse kule plakater til å ha på veggen. Siden heter desenio.no og har et stort utvalg med plakater. Selv har jeg bestilt 3 stykker hjem i posten, og kan nesten ikke vente med å henge de opp! De kommer til å passe perfekt inn i leiligheten min. Hvilke jeg har valgt ut får dere se når jeg har fått hengt de opp. Så det kommer et blogginnlegg om det senere! 

Men først en annen veldig god nyhet. I samarbeid med Desenio har jeg fått lov til å dele ut noen kule fashion plakater til en heldig leser. Alle plakatene ser du i kollasjen ovenfor. Fine, ikke sant? Jeg liker spesielt god den med Prada plakaten! 

For å vinne disse plakatene må du svare på spørsmålet “Hva het grunnleggeren av Prada?” i kommentarfeltet i dette blogginnlegget. Husk å legge ved mail addressen din, så jeg kan kontakte der dersom DU vinner! Lykke til dere! 

 

Her er noen flere av plakatene desenio selger. Utrolig kule eller hva?


Konkurransen avsluttes 7. september. 

 

 

 

138 kommentarer

Siste innlegg