Gjør det beste ut av situasjonen!

Her er noen flere av bildene jeg tok med Kyle i forrige uke. Syns det er så fint å ta bilder i slottsparken. Spesielt på en fin sommerdag. Da er det så nydelig der! Skulle ønske det var like fint vær i dag. For her pøser det ned. Men man må jo bare gjøre det beste ut av situasjonen. Så derfor har jeg fått gjort masse jobb i dag. Nå skal jeg snart på matbutikken og handle inn en god del mat, så jeg kan lage opp litt ekstra mat og fryse ned. Syns det er så mye kjekkere å heller lage en hel haug mat en gang i uken, enn å måtte handle inn og stresse med å lage middag hver eneste dag.

Det blir også billigere å gjøre det på den måten jeg gjør. For da slipper man å gjøre alle de unødvendige kjøpene som man alltid gjør når man drar på butikken hver eneste dag. Så det var et lite økonomi og mat tips til dere som nettopp har flyttet hjemmefra og blitt studenter, og som skjønner hvor dyrt mat er. Jeg husker jeg fikk ganske sjokk da jeg flyttet ut hjemmefra selv. Men så lenge man har tunga rett i munnen, og er litt streng med seg selv så er det ikke noe problem! 

Foto – Kyle Meyr  // kylemeyr.com 

22 kommentarer

Siste innlegg