En stor gjeng hvitkledde mennesker!

I går var jeg på innflytningsvors hos Donna, Lib og Sladja. De hadde valgt å ha “whiteparty” som dresskode. Elsker når man gjør litt ekstra ut av anledningen. Da blir det automatisk mye morsommere! Og, ekstra gøy var det at alle hadde fulgt dresskoden! De hadde bedt inn en god gjeng av sine venner, så vi endte opp med å bli en stor gruppe hvitkledde mennesker. 

Utover kvelden klarte Donna å få et skikkelig uhell. Hun skulle nemlig bære noen stoler ned en trapp, og falt skikkelig så hun måtte bli sendt med ambulanse til legevakta og sy rundt 13 sting. Auuu! Men, da vi dro for å hente henne etter hun hadde vært der i noen timer, var hun i like godt humør og ble med videre på byen. Den jenta der altså! Haha! 

Utover kvelden dro hele gjengen på Sollihagen / NOX. En av eierne til stedet var med på vorset, så det var deilig å slippe hele den lange køen som stod utenfor utestedet da vi ankom. Og det stedet skuffer virkelig aldri! Nede på NOX var det ellevilt bra stemning og mennesker som danset overalt. 

Siden jeg ikke drakk så altfor mye i går, er formen veldig fin i dag. Ah, herlig å slippe fyllesyken. Nå må jeg komme igang med resten av dagens gjøremål. For jeg har en lang liste med ting som må gjøres i dag. Håper dere hadde en fin lørdag! 

 

♥ Følg meg på FACEBOOK for oppdateringer ♥

4 kommentarer
    1. haha, ser 1 som ikke gikk i hvitt 🙂 jeg elsker helhvite antrekk, så det var masse fine antrekk å se på bildene 🙂 jeg vil også ha det som tema en gang 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg