White party!

I kveld skal jeg på innflytningsfest hos søte venninne Donna. Hun flyttet sammen med to venninner (Sladja og Lib) for en liten stund tilbake, og i dag skal vi feire at de flyttet sammen. Leiligheten dems har blitt så fin! Så jeg er nesten litt små misunnelig. Men jeg er jo veldig fornøyd med min egen også da, hehe! Dresskoden i dag er “white party”. Så i dag har jeg kledd meg i hvitt fra topp til tå. Til og med neglene er hvite. Viktig å følge dresskoden vet dere!

Nå må jeg nesten komme meg avgårde. Er ganske deilig at jeg bare kan gå bort dit, så er jeg der! Litt annerledes enn da jeg bodde i Hokksund og måtte be folk kjøre meg rundt for å komme meg på fester. Så det er noe jeg virkelig setter pris på med å bo i byen. Uansett, ønsker dere en god lørdag! Kos dere masse og ikke gjør noe jeg ville gjort. Haha! 

8 kommentarer
    1. Hei, her er ett spørsmål du kanskje kan ta med i neste ukens spørsmål.
      Det er: kunne du bodd på Oslo øst? Jeg skjønner at du bor på vestsiden, så bare lurte:) ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg