Sneakpeak – Photoshoot

Hei hei dere!

I dag har jeg vært ute og tatt masse kule bilder med fotografen Kyle Meyr. Ble kjent med han da jeg gjorde et bloggoppdrag tidligere i sommer. Så i dag bestemte vi oss for å teame up sammen og knipse litt bilder. Jeg tok med flere forskjellige antrekk som vi knipset bilder av rundt i Oslo sentrum. Blant annet på Tjuvholmen. Elsker arkitekturen der! Det er så mye kule steder å ta bilder, som jeg vanligvis aldri kunne tatt bilder alene. Er jo litt vel kleint å stå midt på Tjuvholmen med et kamerastativ, haha! Har ikke tatt bilder på denne måten siden jeg jobbet som modell, men det var veldig gøy å være litt back in the game!


Foto – Kyle Meyr // Kylemeyr.com

Fikk nettopp en liten teaser fra photoshooten, som jeg kan vise dere! Dette bildet tok vi nede ved Aker Brygge. Syns det ble ganske kult med den fargerike bakgrunnen! Hva syns dere?

11 kommentarer

Siste innlegg