Inspirasjon; skrivepult

Siden jeg flyttet inn i leiligheten min, har kontorhjørnet mitt vært litt vel kjedelig. Siden pulten er ganske liten, er det litt begrenset hva man kan gjøre for å pynte opp. Så derfor har jeg tittet litt rundt på pinterest etter inspirasjon. Det stedet der altså. Jeg aner ikke hvor mange gode idèer jeg har fått derfra. Men det er en god del! Fant ganske mange kule idèer til hva jeg kan gjøre for å pynte opp kontorhjørnet mitt.

Mens jeg googlet tenkte jeg, hmmm.. Jeg er kanskje ikke den eneste som kunne trengt litt inspirasjon til skrivepulten? Når man sitter og gjør lekser eller kontorarbeid, er det jo kjekt å ha det fresht rundt seg, så man ikke kjeder seg til døde. Så derfor har jeg plukket ut noen av mine favorittbilder, som dere kan se. Hvem vet? Kanskje du gjør om hele kontoret ditt, etter å ha sett disse bildene? 

Heng opp noen bilder på veggen, ha noen blomster i en vase på skrivepulten, en fin stol med et saueskinn i og en fin kopp til å ha penner i. Alt som trengs for å få det fint på ditt kontorhjørne. Lykke til dere!

17 kommentarer

Siste innlegg