Video: Sånn er det å være Blogger & Youtuber!

Borte bra, men hjemme best! Endelig er jeg tilbake i leiligheten min i vakre Oslo. Kjenner det er så deilig å slippe den ekstreme varmebølgen vi var i på Kypros. Syden er fantastisk. Men det er få ting som slår det å være hjemme! Siden jeg har vært ute og reist, lagde jeg onsdagsvideoen før jeg reiste til Kypros. Sånn at den var klar til i dag. Endelig er den publisert, og i dagens video snakker jeg om hvordan det er å være blogger og youtuber. Hvordan folk behandler meg, hva jeg selv tenker om det, og mye mer! 

Husk å abonnere på youtubekanalen min HER 

24 kommentarer
    1. Digger videoene dine! Tror jeg kunne ha set på disse “skravle” videoene dine i timesvis! Jeg elsker hvordan du tør å si meningene dine og hvordan du takler hat kommentarer. Du er et utrolig godt forbilde og du inspirerer meg til å fortsette å blogge. Jeg håper du får en fantastisk dag videre! 🙂

    2. Misunnelsen er større enn kjønnsdriften i dette landet, det har jeg også fått merke :-p Jeg har lang utdannelse og en krevende jobb, som jeg elsker, men iflg ‘de rundt meg skal jeg oppføre meg og se ut som en nerd’. Det gjør jeg IKKE, he he. Takk for onsdagens video og ha det toppers 😀

    3. Super video Stina!! Morsom å se på!😉 Stå på! Du er kjempeflink!! Jeg ser virkelig opp til deg.❤️

    4. Jeg vett du synes dette med økonomi er privat, det er fult forstårlig! Jeg forstår om du ikke vil svare, men lurer bare på om du tjener penger på hvert enkelt innlegg? 🙂

    5. Heia!! Jeg Elsker videoene og ikke minst bloggen din og jeg har veldig lyst til å sende deg fanpost men jeg har ikke noen adresse å sende til, Så jeg lurte bare på om du har et sted der hvor du tar imot sånt? Mhv Emely :* <3

    6. Veldig fin video. jeg begynte og blogge i begynelslen av året men jeg har nesten ingen lesere og jeg lurte på om du har et tips til hvordan og få en bra blogg. Du er mitt forbilde og jeg hadde blitt glad for svar. Du er kjempeflink på YouTube og blogg. Hva hvar det som fikk deg til og bli blogger og youtuber

    7. Første videoen jeg så av deg var “Sannheten om hva du spiser”. Da synes jeg du overdrev veldig og likte deg ikke noe spesielt fordi jeg mener ikke at man dør når man er 40 av å spise på Mcern en gang i måneden! Men nå har jeg lest bloggen din hver dag siden du la ut den videoen og nå synes jeg du er den beste bloggeren 🙂
      Men en ting jeg legger merke til i videoene dine er at du tar deg veldig mye i håret, men ellers har du veeldig bra videoer!! 🙂 PS: Du har syyykt fint hår <3

    8. Du er så inspirerende. Kunne du ha laget en video der du forteller om hvordan man ser at en venn er falsk?

    9. Det med de venninnene dine som ble sure hvis ikke du linket de.. Ikke verdt å samle på! Du har kanskje drømmejobben, men du er SÅ flink og jobber kjempehardt <3 Stå på, fine deg!

    10. Hei! Elsker bloggen din og du bør virkelig be oss om å stemme på deg som Årets trenings- og helseblogg inspirerer og engasjerer innen helse, trening og fritid, og gir gjennom sporty tips og friske ideer leseren overskudd i hverdagen. Når jeg leste den så tenkte jeg det var perfekt for deg:) klem

    11. Hei, Stina!
      Et spm. Hvordan går man fram for å starte en blogg og tjene på den? Sånn steg for steg?
      Bra innlegg forresten😀👍🏻
      Hilsen Tone

    12. Utrolig fin video! Du er så flink til å formulerer deg, og får frem hva du virkelig mener! 🙂 Håper du får en strålende torsdag 🙂

    13. Hei. Syns videoene dine et topp! Men det er en ting jeg ønsker du kunne forbedret, og det et hvordan du formulerer deg, for du sier ofte en ting flere ganger og får ikke helt frem poenget med en gang. Utenom det liker jeg bloggen din super godt!

    14. Bra video!
      Men jeg lurte på oom du kunne lage ett innlegg om tips til hvordan man kan få bloggen sin “oppdaget”. Det må vel være noe annet man kan gjøre enn å bare skrive om hverdagen og ting ellers som man interesserer seg for? x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg