På stranda

I dag har vi virkelig fått solt oss! Vi dro på en strand som heter “Landa Beach”. Der var det helt klart vann og utrolig fint. Skikkelig merkelig å kunne se igjennom vannet når man går langt ut. Det var helt ekstremt varmt da vi solte oss, så vi var veldig mye ute i vannet og badet. Begynner faktisk å få skikkelig skille nå. Så det er litt gøy! 

Da vi kom tilbake fra stranden slappet vi av litt før vi fikset oss og dro ut igjen. Rakk å knipse noen bilder nede på en av strendene før vi spiste middag. Apropo spise middag. Jisses, jeg har uten tvil spist den største middagen noensinne i dag. Kjenner jeg har så foodbaby at jeg nesten sprekker. Og selvfølgelig måtte vi ha litt dessert etter middagen. HaHa! Ere mulig?

Nå skal vi slappe av og legge oss inne på et rom på aircondition. Ah, der blir godt det! Kjenner jeg er så overopphetet at jeg nesten svimer! 

21 kommentarer
    1. Det der ser super gøy ut! Håper du koser deg! Klemmer og hilsninger fra moiii😘

    2. Dra innom BedRock Cafe. Det er ikke en Cafe, men en resturang med kjekke ansatte som elsker norske! Sikkelig god mat, og drinkene der er bare himmelen!

    3. Stina du er den beste bloggen jeg vet om💗 jeg så først på youtub kanalen din men så begynte jeg og lese bloggen din klem andrea😀

    4. Er du og Bejamin sammen, eller er dere bare gode venner?
      ps.du er forbildet mitt!;) Du er helt herlig!

    5. Hei
      Stina du er den beste ser alltid på bloggen din og youtube kanalen din og du er mitt forbilde jeg vil også bli blogger og vil ha en youtube kanal.
      stor klem fra Stina

    6. Hei, Stina. Jeg elsker bloggen din. I love it. Du er så god til å blogge. Og jeg så den ene youtube- videoen din. Der du sa ti ting du hater. Så da har jeg kommet med ti ting jeg hater. OK:
      1. Folk som aldri snakker, altså som er så sjenerte og tør ikke vise seg fram.
      2. Fugler som bæsjer. OMG! I hate! Yes.
      3. Justin Bieber som blodine. WTF!!??
      4. Sminke med gitter. Det er greit med så lite lag med glitter, men liksom så mye at du ikke ser fargen på lepomaden din engang.
      5. Folk som sitter hjemme i sofaen, forran TV- en med potetgull og brus osv.
      6. De som ikke børster håret sitt.
      7. De som bare helt plutselig slenger dritt ut av kjeften.
      8. De som alltid spiser ferdigmat.
      9. Hunder som bjeffer med lys pipe stemme.
      10. Folk som er 23 og drikker alkohol og ser ut som 90 – åringer.
      Det var mine 10 ting jeg hater. Håper you love it.
      spørsmål: Bor du nærme Operaen i Oslo?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg