Seightseeing i Kypros

I dag har vi fått en skikkelig seigthseeing tur rundt Kypros. Vi har sett masse fine strender, høye fjell, og hatt allsang i bilen. En god gammeldags roadtrip! Vi stoppet flere steder og tok masse bilder og fikk badet litt. Det er jo helt grenseløst varmt her. Så varmt at jeg faktisk ble klam på ryggen, og JEG som nesten aldri svetter. Da er det varmt! Men skal vel ikke akkurat klage. Regner med at jeg kommer til å savne varmen veldig mye da jeg kommer tilbake til Norge igjen. 

– Et lite bildedryss fra turen – 

Benjamin bare “vis en skikkelig dobbel biceps nå”. Så da var det bare å flexe gunsa! 

I kveld skal hele gjengen ut og spise middag og ha det gøy! Kameraet blir selvfølgelig med, så jeg skal prøve å knipse noen festlige bilder til dere! 

28 kommentarer

Siste innlegg