Kan ikke ta en fridag uten å få drittslenging!

I går tok jeg meg en liten fridag fra bloggen. Det er det virkelig sjelden jeg gjør. Men de ekstremt få gangene jeg gjør det, får jeg slengt kommentaren “Synes du er ganske dårlig til å oppdatere oss Stina” i trynet. Føles ganske kjipt når man gir 110% hver eneste dag året rundt, og så fort man tar EN liten fridag, får man den kommentaren.. De fleste som har en vanlig jobb jobber 8-16 i hverdagene, og har fri hver lørdag og søndag, og alle helligdager. I tillegg har de også 3-5 uker ferie hvert år. Så jeg kjente jeg ble ganske irritert når jeg som jobber 10-12 timer hver eneste dag, hele uken, alle helligdager, og i ferier, også får jeg slengt den kommentaren rett i trynet så fort jeg tar EN fridag. 

Argh, måtte bare få ut litt frustrasjon. Alle dere andre leserne mine, dere er bare skjønne. Og det er for dere jeg blogger, og fortsatt syns det er verdens beste jobb, selv om det er mye jobb. Men litt tilbake til hverdagen. I dag har Benjamin og jeg allerede vært på matbutikken og handlet inn en hel haug med mat. Siden vi bor i et hus, og ikke på hotell, har vi muligheten til å lage mat selv. Det kjenner jeg er godt. For syden mat til alle døgnets tidspunkter hadde blitt litt too-much i lengden. Da er det mye bedre med hjemmelaget og sunn mat! Whoop whoop!

Nå skal vi straks ut på litt seightseeing. Tar med kameraet, så kan jeg prøve å knipse litt kule bilder til dere! 

60 kommentarer
    1. jeg synest du er kjempe flink og oppdatere jeg, Stina!! Du står på hver dag, og du er en super blogger. Jeg elsker bloggen din og er innom den hver dag. Om du ikke har oppdatert en dag er det vill ikke noe problem, da koser jo du deg,
      Og da får jo vi høre om det dagen etterpå.

    2. Syntes du bare skal ta litt fri i blant som alle andre gjør og kos deg på ferie 😃❤️👍🏼
      Elsker bloggen din

    3. Jeg syns du gjør en kjempe bra jobb! Det er ikke bare bare å ha en blogg. Finne ut nye innlegg, ta bilder, redigering og sette av tid til det. Stå på videre Stina, du er super!

    4. Uff, lettere sagt enn gjort men du må ikke bry deg om slike 🙂 du er kjempeflink til å blogge! Og du fortjener dager med fri på samme måte som alle andre 🙂

    5. Selvfølgelig må du få ha fridager! Men slike kommentarer burde du regne med når du ikke sier i fra om at du vil ta en dag fri. Jeg regner med kommentaren ikke var hate, bare litt frustrasjon fra en forventningsfull leser. Hvis du skal ta 8-16-jobb som et eksempel – så vet alle at de har fri på lørdag og søndag. Hvis en av dem hadde tatt seg fri, uten å si ifra, på en hverdag – hadde det nok vært noe annet. Dette er konstruktiv kritikk. Jeg vet du jobber hardt, og mye. Stå på 🙂

    6. Ta den tiden du trenger. Ikke bry deg om de meldigene! For du er super flink blogger jeg som prøvde og blogge du er bedere enn meg! Du fortjener fri minst en uke! Ikke stress med og blogge ta fri så lenge du vill! Du er beste bloggeren så ta den tiden du trenger!

    7. Du har jo et liv du også! Ingenting å bry seg om, du er jo kjempeflink på å holde bloggen igang! 🙂 Kos deg i syden

    8. Stakkar deg når du jobber døgnet rundt å tar en liten fridag så får du på kjeften at du oppdaterer oss for lite😕 selvfølgelig det er jo suuuuper gøy når du oppdaterer oss, men du er på ferie for å kose deg ikke for å få kjeft at du blogger for lite😕 jeg er helt fornøyd med den tiden du faktisk orker å blogge på så får du heller kose deg å legge bloggen litt til sides å bare drite i alle dritt komentarene å heller tenke at om de andre syntes det er dumt at du ikke bruker hele tiden din på ferie på å sitte med pcen din å skrive om hva du har gjort😕 bare kos deg masse og heller bruk litt tid på kvelden å kos deg med å skrive et kort blogginnlegg💕 elsker deg😘😘😘😘

    9. Huff… Stå på, Stina! Du har rett til å ta deg fri når du vil, for det fortjener du! Du er jo på ferie!! Ikke bry deg om sånne tåpelige kommentarer..! Jeg elsker bloggen din og det vet jeg mange andre også gjør:) kos deg masse videre i ferien din og ta så mange pauser du vil:) hilsen meg:)

    10. Cry me a river a… Når “jobben” din liksom er å oppdatere oss jevnlig og du ikke greier det, må det det være greit med konstruktive tilbakemeldinger? Personen sa ikke noe stygt om deg, men om hvordan du jobber. Ta det med deg videre, og ikke gidd å lage ett eget innlegg om det. Det er jo ofte jeg får tilbakemeldinger på jobben som jeg ikke er helt fornøyd med, men jeg bruker det til å utvikle meg. Mangle bloggere får daglig hatmail og dødstrussler, også klager du over konstruktiv kritikk? Har du lite å blogge om, eller hva er greia?

    11. Jeg har ikke lest bloggen din skjikeligt men jeg synes du er kjempeflink og blogge fortsett videre elsker youtuben din veldig ikke bry deg om sånne komentarer du fortjener en fri dag

    12. syns du har en av de fineste bloggene, og flinkeste bloggeren er du. du skriver om alt fra A til Å og det er bare braa!! jeg er også en av de som sjekker bloggen din hverdag 2 ganger om dagen faktisk og når jeg ser du ikke har blogget blir jeg lei meg fordi jeg ikke har noe å lese haha! men fridager fortjener du ihvertfall når du er ute og reiser !:) kos dere utrolig masse.

    13. Det var nok ikke mens som hat når slike folk kommenterer sånt, se det posiitive med slikt kritikk – de liker det du skriver om! Å så klart må du jo ta deg fri i blant, og tenke på noe annet enn bloggen. 🙂
      fin blogg du har! 🙂

    14. herregud! om mennesker henger seg opp i det har de UTROLIG lite å gjøre.. Jeg bryr meg jo aldeles ikke om en blogger tar seg en fridag, har jo mitt eget liv også liksom! skjønner godt du blir irritert, kos deg videre på ferie babe <3

    15. Du jobber faen ikke 10-12 timer hver dag! Sitter du foran pcen og skriver 10-12 timer hver dag? Tror ikke det. Du spiser jo måltider, og er ute med venner og drar på shopping. Så jeg vil ikke kalle det 10-12 timer hver dag. Den eneste gangen du jobber er når du sitter å skriver eller tar bilder.

    16. Hvem tvinger deg til å jobbe 10-12 timer? Og åssen er det egentlig mulig, hvordan rekker du spise, trene og være sosial?

    17. Folk som klager på at man ikke oppdaterer bloggen 3+ ganger om dagen, hver eneste dag, året rundt- de veit ikke hva de snakker om!
      Kos deg på ferie du og nyt de fridagene du velger å ta deg <3

    18. Det er så utrolig teit at folk sier sånt!
      Stina ta deg så mye fri du vil! Du fortjener det!:)
      Synes du er utrolig sterk eller va man skal kalle det XD
      Som klarer denne jobben så bra!

    19. Ikke bry deg om slike personer, alle treng en ferie engang i blant uansett hvilke yrke man har, du også! 🙂
      Ha en kjempe fin dag videre! 🙂

    20. Hei, jeg synes at alle bør ha rett til ferie. Jeg liker det ikke hvis det i fremtiden skal bli sånn at man ikke skal kunne ha fri og ferie. Jeg vet ikke hvorfor bloggere egentlig “må” jobbe vær dag. Men folk går jo inn på blogger på fritiden så da er det vel bra og ha nye blogginnlegg til da. Så det er vel noe av grunnen. Jeg personlig synes det er veldig slitsomt å være tilgjengelig nesten hele tiden. Så er det vanskelig å la være.

    21. dårøog av folk å komme med sånne kommentarer. du er jo menneske å må få fri du å! blir borte en uke å se hva de sier da. haha. kos deg masse på ferie =)

    22. Drit i den som er misfornøyde bare du tar en dag fri. Vi er alle mennesker og vi trenger alle en fridag innimellom! Du har en utrolig bra blogg! Måten du klarer å ha en blogg som handler om så mye forskjellig på er utrolig. Du er fantastisk når det kommer til alt fra skjønnhet, trening og kosthold til hverdagslige ting og fantastisk gode tips!

    23. Fridagen var fortjent bare så det er sagt!
      Elsker bloggen din! og du er så utrolig nydelig. Du er mitt forbilde!
      Kos deg masse videre i ferien din 🙂

    24. Å herlighet så teit. Selvfølgelig må du også få tatt litt fri, spesielt nå når du er på ferie, uten å få kommentarer som det der. Du har lov til å ta en liten pause når du er på ferie, så bare blogg som du vil også kommer du sikkert sterkere tilbake når du er hjemme igjen 🙂 Kos deg kjempemye videre i ferien din!

    25. Hei Stina jeg synes at du burde kunne ha noen fridager innimellom og ikke bry deg om dritt kommentarene de er ikke noe stort. Jeg synes du er flink og oppdatere oss lesere på bloggen selv om du er på ferie. Du er bare best<3 kos deg på ferie;) PS jeg er kjempestor fan og du er min inspirasjon og forbilde du er som en storesøster for meg siden jeg ikke har en leser bloggen din hver eneste dag<3

    26. Du fortjener så utrolig mye med en fridag! Å at folk ikke skjønner det er bare teit. De skulle bare vist hvor mye du jobber med dette! Å ta en fridag må du bare gjøre! For du har en utrolig blogg! 🎀

    27. Hvordan har du tid til å møte venner, dra på ferie, shoppe, trene når du jobber så hardt 10-12 timer? Det er helt greit at du tar deg fri, det gjør ingenting. Men jeg bare reagerer litt på at du sier at du jobber så mye når det vel egentlig ikke er det.

    28. De som har et godt hjerte vet at selv en blogger som deg trenger fri! Du som faktisk står opp for alle dine fine lesere❤️ Du fortjener fri!!! Har du tenkt på å lage en: tester godis video?❤️ Hadde vært kult om du hadde lagt ut en sånn❤️💚 men kjønner vis du ikke kan💕😉

    29. Syns det er utrolig kjipt at folk ikke tenker over at selv om du er blogger/offentlig person så trenger du også fri dager. Du fortjener absolutt ikke dritt slenging! Jeg syns du er utrolig flink til å blogge, og du fortjener ikke noe annet enn fine kommentarer! 🙂

    30. Åhh, elsker bloggen din!<3
      Du fortjener virkelig å ta fri i blandt! Vet ikke om noen som oppdaterer oftere enn deg! Kan ikke folk bare sette pris på det? Man ser at du står på, og at du elsker det du gjør!

    31. Jeg syns du skal ta den ferien og den friheten du trenger, jeg følger med på deg både på bloggen + YouTube å jeg ser at du jobber hardt! Å du burde få fri 😉

    32. Det er vel noe av det beste med å ha en anonym og ikke anerkjent blogg, at det er lov å ta seg fri. Jeg synes du er utrolig god til å oppdatere og skal jeg være helt ærlig skjønner jeg ikke at du får det til! Stå på 🙂

    33. Nei nå må folk gi seg! Du er en av de beste bloggerne i Norge netopp fordi du bokstavelig talt blogger hver dag året rundt og gjør en helt insane bra jobb, at du en svært sjeldent gang iblant tar deg en liten fridag synes jeg bare er bra for deg. Er sikkert bare sånne sjalue, bitre fitter som bruker det som en unnskydning for å få deg ned. Ikke ta det for mye inn på deg Stina, du gjør en super jobb!

    34. Nei, vet du hva, nå får du gi deg. I hvilken verden var det “drittslenging”? Personen sa bare at du var dårlig til å oppdatere. Du skal selvsagt få ta deg fri, men du må da forvente at folk synes det er pussig at du plutselig ikke oppdaterer når du ellers pleier å gjøre det. Du får heller si ifra neste gang, så det ikke blir sånne “misforståelser”. Hate fikk du ikke, og drittslengning var det ikke. Neste gang får du bare si ifra når du tar deg fri, så er jeg sikker på at det vil gå kjempefint. De fleste synes det er helt greit at du tar deg fri, det fortjener du 🙂

    35. Den kommentaren din fikk var nok ikke drittslenging, da har du ikke vært borti drittslenging før. Og sånn som jeg og sikkert mange andre tenker, så har du ikke en veldig krevende jobb. Du får nesten alt gratis pluss at du tjener jævlig mye på å ta bilder, skrive noen innlegg på bloggen hver dag, være pen og skrive om livet ditt. Om du jobber 10 timer hver dag tviler jeg sterkt på. Du er jo en del ute å shopper, drikker, osv. Jeg liker bloggen din og har fulgt deg i flere år, men dette innlegget var neste for drøyt.

    36. Ikke bry deg on sånne som skriver så stygge ting du er en flink blogger❤️Alle folk som har vanlige jobber får fri da burde du det også☺️Du vant gullsnutten det er ikke mange som gjør.Fortsett sånn men ta deg fri iblant.
      Hilsen en av dine 1000 følgere☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg