Endelig fremme i Kypros!

Da var vi endelig fremme i Kypros! Vi kom hit i går kveld, og ble hentet av faren til Benjamin på flyplassen. Holdt på å få sjokk da jeg trillet kofferten ut av flyplassen. Den sykeste fuktige luften slo imot oss! Så dere kan tippe vi ble ganske varme! Det var visst ikke bare på flyplassen det var sånn. Så dette kan bli en klam ferie. Men gud som vi skal kose oss fordet! Hehe! 

I dag har vi vært inne i byen og leid oss bil, så vi kan kjøre rundt på egenhånd mens vi er her. I Kypros kjører de på “feil” side av veien, så det var mildt sagt skikkelig rart å måtte kjøre sånn. Skjønner ingenting når jeg skal kjøre i rundkjøringer. Da er det bare sånn, ehm, hvilken vei skal jeg kjøre nå? Har fått kjørt en del rundt i byen i dag, så har heldigvis begynt å bli litt mer vandt med det.

Etter at vi hadde leid oss bil og vært innom matbutikken en tur, skrek sultfølelsen litt for mye. Så vi dro innom “Ocean basket” en tur og spiste veldig god mat. Jeg gikk for min favorittmat (blåskjell) og det var så sykt godt! Trodde jeg skulle rulle ut på vei ut av restauranten. Hehe! 

Nå er vi tilbake hjemme hos faren til Benjamin. Han bor litt utenfor Aya Napa, i et “gate-community” så det er masse fine hus her. Og det sykt fine badebassenget! Benjamin og jeg tok en test tur ute i bassenget i går, og fikk litt kveldstrim. Helt fantastisk deilig å ha basseng så nærme! 

Nå skal vi ned på treningstudioet og ta en liten treningsøkt. Viktig å holde kroppen igang selv om det er ferie!

28 kommentarer

Siste innlegg