Frøken effektiv + Dagens antrekk!

I dag har jeg virkelig vært frøken effektiv. Har fått unnagjort masse på bloggfronten, vært hos kiropraktoren og jeg har vært på IKEA. Fikk endelig kjøpt inn bestikk i dag. Haha, må virkelig le litt av meg selv. Det er nesten to måneder siden jeg flyttet hit, og jeg kun brukt plastikk bestikk. Det er bra jobba det! 

Kom over noen antrekksbilder jeg tok for noen dager siden, som jeg helt har glemt å poste her på bloggen. Passet egentlig perfekt, siden jeg ikke har rukket å knipse noen i dag! 

// innlegget inneholder reklamelinker

Nelly – Topp (reklamelenke)

H&M – Bukse og veske

Nelly – Sko (dessverre utsolgt)

Daniel Wellington – Klokke

Nå er jeg nettopp ferdig med et oppskriftsinnlegg som kommer på bloggen i morgen. Det er virkelig den perfekte sommer lunsjen/middagen, og den er sunn. Så dere må huske å klikke innom i morgen. Nå må jeg komme meg på trening, og få unnagjort en økt. Så vi blogges mer senere! 

19 kommentarer

Siste innlegg