Vacay mode

Er det lov å være litt i feriemodus? Kjenner hodet mitt virkelig har tatt ferie, så derfor har det blitt litt lite med oppdateringer de siste dagene. Kjenner jeg blir skikkelig smittet av dere skjønne leserne mine som sender feriesnapper! I går kom Benjamin ned fra Bergen, på besøk hit. Så i dag har vi laget en liten video sammen som kommer ut på onsdag. Gled dere! For den blir bra!

Etter at vi hadde laget videoen dro vi på trening. Har klart å ødelegge noe i skulderen min, så treningen ble ganske redusert på overkroppen. Men da var det bare å kjøre ekstra hardt på med knebøy og bulgarsk utfall, pluss noen øvelser til. Kommer nok til å ganske gangsperre i morgen. Haha! Men det får jeg bare overleve! 

Hvordan går det med dere? Er dere også i feriemodus?

13 kommentarer

Siste innlegg