Aldri svettet så mye i mitt liv!

Nå har jeg fått en skikkelig omvisning i Bergen. Wow, for en fin og koselig by! I går tok Benjamin og jeg turen opp til Fløyen. Var altfor sliten etter reisingen, så vi tok banen opp. Herregud, så skummelt det var! Det gikk jo rett opp! Jeg som er livredd for karuseller fra før av, ble ikke noe mindre redd nå. Men da vi kom til toppen og fikk sett utsikten, var det absolutt verdt det. For en utsikt altså! Fikk se hele Bergen i solnedgangen. Helt perfekt! 

Skulle stått “bitch” så hadde det passet meg perfekt! Haha! 

I dag tidlig ble jeg med Benjamin på jobben hans på Barry’s bootcamp, og ble med på en treningstime. Det er en time med blanding av styrke og kondisjon, som man virkelig får testet kroppen. Er ganske sikker på at jeg ikke har svettet så mye i mitt liv, som i den treningstimen. Haha! Her snakker vi 60 minutter med noen veldig få 30 sekunders pauser, masse løping og styrketrening. Ah, blir sliten bare jeg tenker på det jeg! 

Men nå skal vi slappe av litt på hotellrommet, før vi drar ut en tur i kveld. Ha en fin lørdag dere! 

15 kommentarer

Siste innlegg