Siden sist @stinablogg

Nå er jeg endelig fremme på hotellet i Bergen! Har rukket å ta en liten tur ut i sentrum allerede, og det er så fint her! Har ikke rukket å ta noen bilder enda, så tenkte jeg kunne oppdatere dere med litt av de siste instagrambildene jeg har lagt ut. Sykt å tenke på at over 43’000 følger meg der nå! Det er skikkelig stas det! Følger du meg ikke enda, blir jeg glad om du gjør det. Følg meg på @stinablogg, og legg gjerne igjen en kommentar så sjekker jeg ut din instagramprofil!



24 kommentarer
    1. Så koselig at du synes det er fint i Bergen! Jeg har kun vært der èn gang i løpet av livet mitt, men da fikk jeg godt inntrykk. Når det gjelder din profil på Instagram er det absolutt ikke rart at du har få mange følgere, for du er en utrolig inspirerende og positiv jente som legger ut mange flotte bilder!
      Jeg er selv aktiv på Instagram og publiserer daglig bilder av trening og kosthold, så hvis dette er av din interesse kan du gjerne ta en titt på min profil (@FitnessbyTiril) 🙂
      God helg og kos deg videre i Bergen!

    2. Hei Stina 🙂 Jeg lurte på om du har noen tips til meg.. Bestevennen min har blitt sammen med eks-kjæresten min, og jeg lyver å sier at det går bra. Men det gjør det ikke! Jeg er så utrolig lei meg. Jeg liker han fortsatt :-,( Har du noen tips? PS: Du er SYYYYKT fin i de nye klærne du kjøpte fra Nelly! #SJALU!! 😉

    3. Hei,jeg heter @hegemrosenvinge på instagram, håper du vil følge meg. Fordi det er mange andre som vil det samme(følge deg altså). Nellie Renate følger meg. Du er en flink blogger som har sinnsykt mange “fans”. På skolen er det snakk om deg når det gjelder trening og kosthold (de fleste leser også bloggen din og liker den)

    4. Hei! Jeg er den samme som spørte om et tips med gutteproblemer, jeg lurte på om du kunne sjekke ut min bruker også?? Bare sånn, jeg hadde blitt veldig glad. Jeg synes du er et veldig bra forbilde! Jeg har startet med fotball tre ganger i uken, dans en gang og speideren en gang i uken.. Jeg elsker virkelig tipsene dine om forskjellige frokoster osv.. Jeg bruker for det meste grøt-oppskriften du har på den morgenrutine.. Den er veldig god! Også liker jeg at du tørr å være deg selv både foran fans, og kamera. Jeg liker veldig godt hvordan du er som person. Du inspirerer meg til å gjøre nye ting i hverdagen<3 Altså ikke gjøre det samme gamle. Jeg liker både stilen, hvordan du er og spessielt musikksmaken din! Du gir meg tips som om du er storesøstra mi! Jeg har bare en bror som er 16, han er ikke til hjelp😂 Jeg har alltid ønsket meg en storesøster som kan si at hun har gått igjenom akkurat de samme tingene som jeg går igjennom nå. Du er som den storesøstra som jeg har ønsket meg. Selv om vi ikke er i familie, så er du en utrolig viktig del av hverdagen min! Jeg bokstavelig talt løper hjem fra skolen for å få internett til å sjekke bloggen/YT din!! Alt det jeg har sagt nå sier jeg ikke bare for jeg er en stor fan, det kommer rett fra hjertet! Gjerne send meg en DM på IG til en tilbakemelding.. Jeg heter @hege_03pc

    5. Hei, kan du ha sånn video på slutten av måneden, sånn som StyleConnection har som kårer månedens leser? <3 hadde vært veldig gøy 🙂

    6. Hei!
      Jeg heter anna.carlsen på instagram og håper du vil følge meg!
      Har lest bloggen din i ca. 8-9måneder, og jeg titter innom hver dag❤️
      Kos deg i Bergen. Har aldri vært der, men har utrolig lyst

    7. Hei du vill ikkje at noken skulle vite kor du bodde sant? Kansje det er lurt å fjerne namn fra fek.1881

    8. Hei! Ville satt pris på om du sjekket ut min instagram!😍 elsker virkelig deg! Heter malinaasekjr💘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg