New in from Nelly

// innlegget inneholder annonselinker

 

Har dere hatt en fin dag? Tidligere i dag stakk jeg innom postkontoret og hentet en pakke fra Nelly. Kan med handa på hjertet si at det er min favorittbutikk. De har så utrolig mye fint! Og jeg er alltid like heldig med klærne hver gang. Det passer perfekt, de ser like bra ut i virkeligheten som på bildene og som regel er klærne veldig billig. Stor tommel opp! Tenkte jeg kunne vise dere klærne jeg fikk i dag. 

Elsker denne two-piecen. Den er så sommerlig, behagelig og pyntet. Klar for fest! Selv om man ikke skulle trodd det, så er skoene veldig behagelige! Tror det er fordi hælene er så tykke, også er de ganske høye forran!

Skjørt – HER //  Sko – HER  //  Topp – HER

Fringes and suede, love it! Vesken og skoene er så fine! Skikkelig hippie følelse over det. Body’en er også helt amazing. Komfortabel og kan brukes til hverdags som til fest!

Topp – HER  //  Veske – HER  //  Sko – HER

Fant du noe du likte?

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg