Treningsmusikk – Styrke og kondisjon!

Har dere hatt en sprek start på uken? Det har jeg! Nå sitter jeg i pysjen, og er helt gåen i både bein og armer. Men gud for en god følelse det er når man er skikkelig sliten. Da sover man som en engel, og våkner opp dagen etter og er litt sterkere! 

Jeg får ofte spørsmål av dere om jeg kan tipse om treningsmusikk. Så da tenkte jeg å lage et innlegg med mine favoritt løpe og styrketreningssanger! Løpemusikken er mye popmusikk og happy-happy! Men når jeg er på styrketrening prøver jeg å komme litt inn i “beastmode” (haha, hater egentlig å bruke det uttrykket!) så da må jeg ha litt hardere musikk. 

– Løpemusikk – 

Pray to god – Calvin Harris ft Haim

Did it again – Clmd ft Nocando 

Dangerous – David Guetta ft Sam Martin

Want to want me – Jason Derulo

Cut your teeth – Kygo Remix

Shots and squats – Vigiland ft Tham Sway 

Peanut butter jelly – Galantis

Freaks – Timmy Trumpet

Waiting for love – Avicii

Springfield – Martin Tungevaag 

 

 – Styrkemusikk – 

Smack my bitch up – The Prodigy

Sic – Slipknot

Psychosocial – Slipknot

Down with the sickness – Disturbed

Jumpdafuckup – Soulfly

Wretches and kings – Linkin Park

Bring it on – Dawkins Nathaniel

Eye of the tiger – Survivor

I want it all – Queen

‘Till I collapse – Eminem ft Nate Dogg

Har lagt alle sangene i en spilleliste på Spotify som du finner HER, så du lettere kan finne sangene 🙂

15 kommentarer
    1. Så kult at du rocker Prodigy!! Sjekk også ut låtene “Action Radar” og “Hot Ride” fra 2004 🙂
      Fungerer som bare det til fest og moro på soverommet også, de 🙂 Om du liker litt harde tak.. Men det er din business.

    2. Hei Stina såååååå kult jeg har gått igjennom nesten alle låtene veldig bra låter skal lage egen spillet på Spotify -Trening og der skal alle de sangene vere og kanskje flere, digger den waiting for for love – Avicii takk for tipsen

    3. jeg har hatt en sprek start på uken, eller… jeg tok en liten gåtur med hunden min, og så solarium. er veldig syk (deprimert) så jeg har ikke orket å trene de siste mnd, så en liten gåtur på 30 minutt er ganske mye for meg 🙂 jeg pleier å gå uten musikk for å høre naturen, men nå som jeg er deprimert så bare tenker jeg på triste ting når jeg trener… men skal prøve musikk, og se om det hindrer at jeg får dumme tanker! og grunnen til at jeg skriver dette på bloggen din er fordi at du inspirerer meg til å ikke bare bli sunn, men også tenke positivt! du er et godt forbilde syns jeg..

    4. Kan du lage ett innlegg der du legger ut alle headerne du har hatt gjennom tidene? Og kanskje skrive litt om den tiden og hvilket år det var, For å mimre litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg