Dilla på selvbruning!

Da søsteren min var her for en stund siden, knipset hun litt bilder av meg i denne kjolen. Har hatt denne kjolen hengende i skapet veldig lenge, og den passer alltid til litt spesielle anledninger. Som for eksempel til sommerfester, bryllup og bursdager. Så hvis du er i tvil om hva du kan bruke til spesielle anledninger i sommer, er en slik kjole midt i blinken! Tror dessverre ikke den er til salgs lengre, men er nok ikke veldig vanskelig å finne noe liknende! Take it as inspiration! 🙂

Nå skal jeg ta litt selvbruning. Har fått helt dilla på det! Dere som har lest bloggen min en stund, vet jo hvor utålmodig jeg er. Så selvbruning er helt perfekt for meg, som ikke orker å jobbe for og bli brun i sommer. Vet noen av dere hvordan det er med selvbruning, når man er ute i solen? Prøvde å google litt i stad, men fant ingen ordentlige svar. Så da spør jeg heller dere! Blir man brun på huden, under selvbruningen hvis man soler seg? Haha, kanskje litt rart formulert. Men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare! 

23 kommentarer

Siste innlegg