Nytt til leiligheten!

Tidligere i dag dro jeg endelig en tur opp til Plantasjen. Har syntes at det har vært litt vel “nakent” i leiligheten, når det kommer til blomst og pynt. Så det var virkelig på tide å gjør noe med! Det er helt utrolig hvor mye litt blomster hjelper på friskheten i hjemmet. Som jeg alltid pleier å si “always have fresh flowers in your home”. Og det er ikke uten grunn! Litt farger og godlukt er aldri feil! 

Ble det ikke fint?

Tenkte forresten å ha en apartment tour som onsdagsvideoen. Hva tenker dere om det? Er fortsatt et par småting jeg mangler. Men det går vel bra fordet?

Nå har nettopp Maria Kassandra vært innom en tur med lille Liam. Hun skal reise denne uken, så jeg skal passe den lille chihuahuaen hennes for henne frem til fredag. Det blir så koselig det! Og ikke minst smart å ha en liten prøve på om jeg skal kjøpe meg hund selv. Har jo så utrolig lyst på en liten hund selv, men for meg er det ekstremt viktig å vite at jeg er klar for det. Uansett, nå må jeg komme igang med å lage middag. Kjenner det rumler i magen!

16 kommentarer

Siste innlegg