VG lista topp 20 med familie!

I går hadde jeg en veldig morsom kveld med storesøsteren min Madeleine, fetteren min Magnus og et par kompiser til. Vi startet kvelden hos meg med gode drinker. Har ikke drukket sprit på vors på noen år, så det var gøy å leke seg frem med blandevannet. Hehe!

Da vi hadde blitt i god form gikk vi ned til Rådhusplassen og så litt på konserten. Siden ingen av oss orket å stå inne i menneskemengden stakk vi heller bort til Lawo uteterrasse og drakk noen flere drinker. Møtte også på noen gamle klassevenninner av søsteren min. Skikkelig morsomt å se igjen jenter man ikke har sett på lenge. Plutselig var vi alle voksne! 

Etter noen drinker dro vi hjem igjen til meg og skiftet antrekk før Madeleine og jeg dro på Baroque. Der var det virkelig liv i går! Vi danset og drakk champagne helt til stengetid og hadde det så utrolig gøy sammen! Da utestedet stengte gikk vi hjem og lagde oss litt nattmat, før vi stupte ned i senga og sovnet med en gang!

Selv om jeg ble i ganske god form i går, så er jeg utrolig nok ikke noe dårlig i dag. Stor tommel opp for det! Tror nattmaten og det å drikke masse vann før vi la oss hjalp. Har til og med tatt masse bilder til bloggen i dag. Kjekt å ha en store søster som er flink bloggfotograf! 

6 kommentarer
    1. Jeg skal drikke for første gang om noen uker, hva vil du anbefale meg å drikke? Vennene mine har begynt på spriten, men jeg føler jeg vil starte med noe mindre %. Ønsker ikke å gå i første gang fylla, vil helst ha litt kontroll. Hehe 🙂
      Vil bare si at du er utrolig nydelig, du virker som et fint menneske med veldig bra personlighet!

    2. Så gøy da 🙂 Jeg var også på VG-lista i går 🙂 Hadde veldig lyst å møte deg men, var så masse folk så tenkte at du kunne jo være hvor som helst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg