Feste på en torsdag?

I går ble det en tur ut på byen, med min gode venn Kristoffer, og noen venner av han. Vi startet kvelden hjemme hos meg med litt drinker og musikk. Etterhvert dro vi til Baroque og tok et par glass Champagne, før vi endte opp på Sollihagen. Syns det er så morsomt å dra ut på torsdager, for da er ikke utestedene overfylt med mennesker. Deilig å faktisk kunne sette seg ned og skravle med venner mens man drikker, og ikke bare stå som sild i tønne! 

Dere som følger meg på snapchat har kanskje sett noen av videoene jeg la ut i går? Herregud, så mye rare ansiktsgrimaser jeg lager når jeg har drukket et glass eller to. Så hvis du vil ha en god latter, bør du legge meg til på snapchat! Heter stinablogg der 🙂

8 kommentarer
    1. Hei, Stina! om ikke så mange dager skal det være en festival i kina der over 10.000 hunder blir torturert, drept og spist. dette skal skje den 21.juni… deltakerene trur at ved å torturere hundene så blir kjøttet mer smakfullt.. så de slår, brenner, koker og flår hundene levende… kan du pliz informere dine lesere om dette slik at flere kan skrive under underskriftskampanjen for å få stoppet denne groteske festivalen? 🙁

    2. Høres ut som en perfekt torsdag! Så enig med at det å være ute på by´n når det er alt for mye folk ute kan bli på grensen til slitsomt… 🙂 Håper du får en super fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg