Skummelt like!

I går hadde jeg en skikkelig jente dag med moren min. Vi shoppet og gikk på restauranter sammen, og hadde det skikkelig koselig sammen! Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg ikke fått vært så mye med familien min, så det er alltid koselig når noen av de kommer på besøk. Så i går tok jeg fridag fra bloggen, så jeg fikk vært skikkelig mye sammen med mamma. Noe som er helt merkelig, er hvor like vi egentlig er i personligheten. Har aldri merket det før nå, siden vi har bodd sammen. Men når man får ting litt på avstand, skjønner man hvor like man er! En av tingene vi begge lo veldig av, er hvor tidlig ute vi alltid er. Vi skal alltid være ute i god tid til alt, og er vi ikke 10 min for tidlig ute, blir vi helt stressa! 

Da moren min hadde dratt hjem, hoppet jeg rett i pysjen mens jeg slappet av med litt frukt og godt mens jeg så på “Orange is the new black”. Jeg er vel ikke den eneste som er helt hekta på det? Det er helt skummelt hvor fort tiden går når man ser på det. Vips så var klokken halv tre på natten! Jeg stod opp for kun et par timer, så nå er døgnet mitt helt snudd! Får prøve å snu det tilbake i kveld, for det å stå opp klokken 13 på dagen er ikke aktuelt for denne frøkna! 

Nå må jeg nesten løpe. Har noen ærend jeg må ordne i dag! Så vi får blogges mer senere 🙂 Ha en fin lørdag dere!

13 kommentarer

Siste innlegg