Casual Monday

Dere vet de dagene, hvor man sliter skikkelig med å stå opp av senga? Uansett hvor mye man sover, så føler man seg fortsatt som en zombie. Vel, i dag har jeg hatt en slik dag. Pleier egentlig å stå opp 7 hver morgen. Da får jeg en tidlig start på dagen, og rekker å få med meg ting. Men i dag kom jeg meg ikke ut av senga før klokka var nærmere 11.. Er det mulig? Jeg hadde til og med på en hel haug med grusomme sjokk ringetoner på telefonen, for å vekke meg. Men neida, ingenting fungerte! Etter et par store kopper kaffe fikk jeg til slutt kommet meg ut og fikk gjort noen ærender, og tatt litt antrekksbilder! Antrekket i dag er like avslappet som jeg er! Haha! 

Nå står selvbruning, tannbleking, hjemme pedikyr og ukeplanlegging på planen. Så vi får blogges mer senere når jeg har kommet ut av zombie-mode!

25 kommentarer

Siste innlegg