Noe du lurer på? Spør nå!

Klokken 09:00 spratt jeg opp av sengen, og følte meg så mye bedre enn jeg gjorde i går! Selv om jeg fortsatt har den supersexy forkjøla-stemmen, der jeg høres litt ut som en mann, føler jeg meg mye friskere i dag! Da jeg hadde stått opp vasket og ryddet jeg hele leiligheten, og shinet opp skikkelig. Liker å gjøre det ekstra rent og pent på søndager, sånn at jeg kan starte mandagen fresh! 

Etterhvert byttet jeg ut vaskekosten med kameraet, og filmet inn en liten video til dere. Eller, liten er den ikke! Jeg filmet nemlig inn en haul video til dere, der jeg viser alt jeg kjøpte på Primark. Og det var ikke bare litt, for å si det sånn! Skal snart sette igang med å redigere både den, og Berlin vlog videoen. Sistnevnte kommer på bloggen allerede nå på onsdag! 

Skal også svare på ukens spørsmål etterpå. Så husk å legge igjen en kommentar, hvis det er noe du lurer på! 

67 kommentarer
    1. Visst det er ein dag du ikkje vil trene i det hele tatt, hvordan får du motivasjon til å trene hvordan kommer du dei opp av soffan?Jei er ei jente som gjerne skulle hatt litt mer kondis men kommer mei ikkje ut av senga og bort fra godteri?Hva skal jei gjøre?

    2. Noe jeg har lurt lenge på, hvordan trene lår? For og få mindre lår? Om du trener med vekter for du jo bare mer muskler og beina blir større..? Så hvordan fjerne fett, uten og få så mye mer muskler på beina? ( har sterke bein fra før, men vil ha vekk fett)

    3. Ser du har vært på primark ja, kjøpte samme shortsen når jeg var i Berlin 🙂 Var du på Alexanderplatz?

    4. – Hva er det som motiverer deg til å trene?
      – Hvordan klarer du å vedlikeholde treningene? Vanskelig å finne noe som motiverer deg til å trene flere ganger i uken?
      – Hva spiser du for å holde kroppen så fin å slank?
      – Hva var det som fikk deg til å begynne å blogge?
      – Hva er det som inspirer deg da?

    5. har du og noobwork hatt den der turen gjennom norge?isåfall hvis ikke når ska dere ha den hvis det blir?

    6. Du er så jævla pen!!!<3 kan du ha innlegg om skjønnhetstips? forresten så er du den beste bloggeren for meg.

    7. hei, er det for sent og trene til sommermagen nå?
      hvis ikke, kan du ha sånn tips helt frem
      til sommeren om
      hvordan bli tynn til sommeren!!?
      Har du noen tips til hvordan spise sunt uten å få det søtsuget?

    8. hei<3 først vil jeg bare si: JEG ELSKER BLOGGEN DIN<3
      -Hvorfor bruker du hair extensions? Du er MYE finere uten <3 (Ikke frekt ment)

    9. Vises “exentionsfestene” dine lett?
      Er det noen typer exentions som det er vanskeligere å se festene på?

    10. Kan du lage en video om selvmord, angst, depresjon, og vonde tanker og kanskje en om snusing som 13 åring?

    11. Når kommer filmen av leiligheten? Hvor stor er leiligheten? Hvor mye betaler du i mnd? Kunne du tenkt deg og hatt en slik blogg leser sammenkomst slik som styeconecrion hadde hvor hun tok med seg blogg leserne på peppis?

    12. Kan du ha en ny spørsmåls rubde snart og svare på film? Hvordan ser en typisknuke for deg? Du lagde en slik min morgen rutine. Kan du lage en slik bare med min kveld rutine?

    13. Hvor stor er leiligheten og kan jeg spørre hvor mye du betaler? Hvordan får du råd til dette? 😀
      Jeg har tidligere spurt om du kan lage innlegg om antrekk og hvordan kombinere disse. Kan du snart lage disse? 😀

    14. Skal du og Joakim på denne turen rundt om i norge? Jeg har ikke hørt så mye i fra den på en stund så jeg bare lurer.
      Jeg digger bloggen din, stå på videre😘

    15. Hvordan får du bildene som du har tatt på kameraet ditt over til mobilen for å så legge det ut på instagram? =]
      Hva er fordelen med å ha en leilighet? =]
      Vet du hvordan man kan få håret til å vokse fortere? =]

    16. Hvor lenge varer tape extensionene og hvordan pleier du håret ditt for å holde det så friskt og fint? Du er nydelig 🙂

    17. -Har kjøpt meg Sony a58, men er veeeeldig usikker på om jeg burde ha det eller canon eos 700d.. Hva vil du anbefale?
      -Hvilke trenigsøvelser gir bra effekt for hele kroppen?
      🙂

    18. Hvor høy er du?
      Har du drevet med noe idrett?
      Har du hatt/brukt snekkerbukse?
      Bruker du klokke og hvem arm har du den på?
      Hvor mange klokker har du?

    19. Hei jeg er en super stor fan og vil alltid følle deg på bloggen og youtube youtube😊 men jeg lurte på en ting: når kommer videoene ut på youtube? Jeg har kommet helt ut av hvor jeg er😞 plis svar hadde betyd masse😃

    20. Hei jeg er en super stor fan og vil alltid følle deg på bloggen og youtube. Men jeg lurte på en ting, når kommer videoene ut på youtube? Jeg har kommet helt ut av hvor jeg er. Plis svar hadde betyd masse.

    21. er det skumlt bu alene ?
      vil bynne youb he noke tips?
      er singel eller forhold?
      hopper du svare på vido søde stine elsker blogg og youb din <33

    22. Kan du linke videoen der du er med i hotel cæsar? Og hvor mye veier du? (Du trenger SELVFØLGELIG IKKE svare på sistnevnte spm, jeg vet at noen synes det er frekt og spørre om sånt, men jeg bare lurte siden selv om du er tynn, så må du veie litt pga. musklene dine…:)) Håper du er enda bedre i morgen igjen;)

    23. Heei Stina! Jeg har kjempelyst til å begynne med blogg.. men det er så vanskelig å starte. Jeg er redd for å få masse kommentarer av vennene mine:( har tenkt på dette lenge nå. Burde jeg starte? Hvordan var det å starte for deg? Har du tips?

    24. Jeg klarer aldri og komme meg opp og morgenen og starte og trene og spise god sunn frokost. Har du tips til hvordan det kan blir lettere?

    25. -hva er din favoritt sang, og hvorfor?
      -hvilket forhold har du til Noobwork?
      -hva fikk deg til å begynne å blogge? Du er flink😀
      -hvilket dyr liker du best, hvorfor?

    26. Mamma og pappa er skilt for lenge siden, pappa er faktisk helt rar. Jeg moren min og søstra mi var på Kreta, og vi gikk tur på stranda, gjett hvem jeg så da! PAPPA! Han er for syk til å jobbe, han visste og at vi var der da. Når han er hjemme, og vi avtaler noe og finne på greier han ALDRI og hold avtalene. Han er i syden hele tiden, men han er for syk til å jobbe!
      Hva bør jeg gjøre? PS; Du er mitt store forbilde!♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg