Endelig sofa!

Da var jeg endelig ferdig med å sette opp sofa, tv bord, seng og stuebord! Herregud så lang tid det tar når alt er helt flatpakket! Til og med sofaen kom flatpakket. Da jeg sa til søsteren min i går, at sofaen garantert kom til å komme flatpakket lo hun bare av meg. Men jeg hadde (uheldigvis) rett! Kjenner jeg er litt stolt av meg selv som klarte å sette opp alt på egenhånd. Både sofaen og senga måtte man egentlig være to personer til å sette opp (i følge instruksjonene). Men jeg er sta og utålmodig, så da gjorde jeg det like så godt selv! Man kan hvis man bare vil! Girl power på høyt nivå her! 

Leiligheten begynner å bli skikkelig fin nå! Selv om jeg fortsatt mangler litt pynt, blomster, og må ut med tre tonn papp. Haha! Men ting begynner virkelig å falle på plass! Et stort hurra for det! 

Er ikke sofaen fin? Jeg elsker den!

45 kommentarer

Siste innlegg