Sneakpeak av leiligheten min!

Da har jeg endelig fått flyttet ordentlig inn i leiligheten! Gud så godt det er og endelig bo her! Leiligheten er så fin og lys, og jeg gleder meg til å innrede den! Dere som følger meg på snapchat (stinablogg) har kanskje fått med dere sneakpeaken jeg la ut i går?

I går tok jeg nemlig over leiligheten, og kjørte fullt flyttelass med fetteren min. Det var ikke bare et par ting denne frøkna skulle ha med seg, for å si det sånn. Haha! Men vi var veldig effektive og fikk alt unnagjort veldig raskt. Så raskt at jeg til og med rakk å pakke opp en god del av flyttelasset i går. Det er fortsatt en god del som må pakkes opp, og noen ting som må opp på loftet. 

Men jeg vil vise dere en liten sneakpeak på leiligheten. Siden kjøkkenet er det eneste som så og si er ferdig, får dere se det! Skal ha et par pynteting på benkene. Men det får komme etterhvert. PS: til dere som har spurt, ja, jeg kommer til å lage en apartment tour video. Men først må jeg få på plass alt, også er det et par morsomme videoer som kommer først, blant annet flyttevlog! 

Nå skal jeg fortsette å pakke ut ting, så vi får blogges mer senere! Ha en fin kveld dere ♥

51 kommentarer

Siste innlegg