Tidenes sterkeste..!

Nå har June og jeg nettopp vært en tur på Sudøst og spist utrolig god middag. Har hørt litt om stedet før, men jeg har av en eller annen grunn alltid trodd at det lå langt nede på Grønland, så jeg har ikke turt å dratt dit på grunn av det. Skal ikke forhåndsdømme noen, men har vært på Grønland en gang og det var skummelt i massevis! Men da June fortalte meg at det lå på Grunerløkka, måtte vi dra og sjekke det ut! Selv om jeg fikk tidenes sterkeste salat (her snakker vi brann i munnen) så var maten veldig god! Nå skal det sies at jeg er av den typen som alltid kjøpte kebab med ekstra mild dressing. Så jeg tåler ikke så veldig sterk mat akkurat. Hehe! 

Så om du vil spise god asiatisk mat i Oslo bør du ta turen innom Sudøst. De hadde også veldig god sushi (som ikke var sterk, hihi).

For dere som måtte stusse over at jeg har på meg andre klær på bildet under enn på antrekksbildene, så er det fordi jeg skiftet før vi stakk ut for å spise. Rakk og ta litt antrekksbilder av det jeg har på meg nå, så det kommer på bloggen i morgen. Hihi 🙂

14 kommentarer
    1. Sudøst ligger stengt tatt på Tøyen og helt på grensen til Grønnland. Området langs elven der er kanskje det mest belastede i Oslo. Allikevel kan det være veldig hyggelig der. Hva med å kaste fordommer og oppleve Oslo?

    2. Jeg liker bloggen din veldig godt, men jeg ser så mange små Glimt av både trangsynthet, fordommer og litt selvgodhet. Synes det er veldig nedlatende å si at det var veldig skummelt å gå i Grønland den ene gangen du var der og uten å forklare hvorfor. Jeg tror at mange kommer til å dømme deg som et menneske med fordommer. Håper du forstår 🙂 har fulgt med på bloggen din lenge, og elsker deg som person.

    3. Mila: Hver gang jeg har vært på Grønland har jeg alltid blitt stoppet av en haug dopselgere, eller menn som har vært litt vel ivrige med å prøve og sjekke meg opp, veldig ubehagelig å bli ropt etter på gata av godt voksne menn. Så kall det gjerne nedlatende, at jeg skriver at jeg syns det er skummelt på Grønland. Men jeg har i alle fall god grunn til å syns det er ubehagelig å gå der 😉

    4. Hej! Jag är en kille runt 30, JAG är osäker att gå på Grönland! På grund av alla svartingar som inte kan skilja på mitt och ditt. Jag förstår att tjejer, utan att vara fulla av fördomar, är rädda att gå över Grönland och även vissa delar av Lökka på grund av den bristande kvinnosyn många apor besitter.
      Snacka om att ni som kommenterar vill vrida det till något negativt. Grönland är Oslos nav av skit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg