En film som booster din motivasjon!

Flere enn meg som har kost seg ute i finværet i dag? Jeg tok turen rett ut i Frognerparken så fort jeg kom hjem fra IKEA. Det er få ting som er mer terapeutisk for meg enn å ta seg enn joggetur i naturen. Frognerparken en fin soldag er virkelig magisk. Folk sitter og griller på plenene, solen skinner og varmer, det er proppfullt med nydelige blomster overalt, og parken er så stor at man får tatt seg en skikkelig joggetur. Helt perfekt! Kan ikke annet enn å bli i godt humør av det!

Kjenner jeg ble litt ekstra inspirert til å komme tilbake i treningsvaner igjen, da jeg så “Generation Iron” i går. Er du glad i å trene, eller bare trenger litt motivasjon generelt i livet, er dette filmen å se! Filmen handler om bodybuilder miljøet i USA, og man får følge noen av de alle største bodybuilderne før Mr Olympia. Det er så inspirerende å se mennesker som virkelig gir alt for å nå målene sine, og som har en stå på vilje herfra til månen. De gir virkelig ordtaket “no excuses” en ny mening. Og forresten, selv om du kanskje ikke er helt inn i bodybuilder verden, er dette fortsatt en film som garantert fanger deg og gir deg mer stå på vilje!

12 kommentarer

Siste innlegg